محدود کردن افراد برای کامنت گذاشتن در اینستاگرام + آموزش

اینستاگرام

محدود کردن افراد برای کامنت گذاشتی در اینستاگرام را در این مقاله آموزش خواهیم داد. اینستاگرام جز یکی از اپلیکیشن های می باشد که طرفداران زیادی دارد و عده ی زیادی برای انتشار تصاویر و کلیپ های خود از آن استفاده می کنند ؛ مدت ها پیش اینستاگرام قابلیت های جدیدی مبنی بر بستن کامنت و فیلتر کردن کلمات نظرات معرفی نمود.

ولی عده ی دوست دارند که برای کامنت گذاشتن پست های اینستاگرامی خود تنها عده ی خاصی نظر بدهند و برخی از افراد را محدود کنند. اینستاگرام قابلیت جدیدی را بر این پایه معرفی کرده است که قرار است به زودی برای همگان مورد استفاده قرار بگیرد. با زوم تک در ادامه این آموزش همراه باشید.

نحوه ی انتخاب کردن و بلاک کردن برخی از افراد برای کامنت گذاشتن در اینستاگرام

برای اینکه بخواهید کامنت را برای عده ی غیرفعال کنید یا برای دوستان و فالوورهای خود بخش نظرات را فعال نمایید باید روی پروفایل خود کلیک کنیدو بعد از آن روی سه نقطه کلیک نمایید و به بخش  Options وارد شوید.

حالا به پایین صفحه بروید و بعد از آن در بخش تنظیمات گزینه Comments را انتخاب نمایید.

با اینکار شما وارد تنظیمات اختصاصی اینستاگرام می شوید و در قسمت allow comments for شما می توانید به عده ی تنها اجازه دهید که برای پستهای شما نظر بدهند و همچنین می توانید در همین بخش با استفاده از گزینه block comments for افرادی که دوست ندارید برای پست شما نظر بدهند را بلاک نمایید و برای آنها آیکون نظر را حدف نمایید.

اینستاگرامدر قسمت allow comments for شما  با چند گزینه روبرو می شوید که عبارت اند از : 

1)اگر می خواهید همه برای شما نظر بدهند از گزینه Everyone  استفاده کنید.

2) اگر می خواهید افرادی که شما آنها را فالو کرده اید و آنها شما را فالو کرده اند تنها نظر بدهند از گزینه People You Follow and Your Followers استفاده نمایید.

3)اگر می خواهید تنها کسانی که شما را فالو کرده اند امکان نظردهی داشته باشند از گزینه People You Follow استفاده نمایید.

4) Your Followers  : این گزینه هم برای افرادی است که فالوور شما هستند.

لازم است بدانید  block comments for قسمتی است که شما به وسیله ی آن افرادی را برای همیشه بلاک کنید و اجازه ندهید که کامنت بگذارند البته در اینجا با بلاک کردن تفاوت وجود دارد چون اجازه دیدن پست را به افراد میدهد ولی کامنت را غیرفعال می کند.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساخت اکانت دوم اینستاگرام

نظرات در مورد : محدود کردن افراد برای کامنت گذاشتن در اینستاگرام + آموزش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *