اشتراک گذاری لوکیشن کاربران اینستاگرام با فیسبوک

اشتراک گذاری لوکیشن در اینستاگرام

اشتراک گذاری لوکیشن در اینستاگرام | اینستاگرام این روزها بروزرسانی های بسیاری را منتشر نموده است تا کاربران خود را راضی نگاه دارد و به نوعی در میان سایر شبکه های اجتماعی حس برتر بودن را القا نماید. همانطور که می دانید در پشت تمامی این بروزرسانی ها فیسبوک قرار گرفته است و قصد دارد به نوعی این شبکه ی اجتماعی محبوب را با فیسبوک و امکانات آن مرتبط سازد.

اشتراک گذاری لوکیشن در اینستاگرام

پس استعفای مدیران پیشین اینستاگرام گویا مسیر یکپارچه شدن این شبکه‌ ی اجتماعی اشتراک‌ گذاری عکس ها با کمپانی مادرش یعنی فیسبوک هموارتر گردیده است. بر همین اساس گزارشی جدید انتشر یافته که اینستاگرام در حال تست تنظیم جدیدی می باشد که با استفاده از آن می‌ تواند اطلاعات مربوط به لوکیشن کاربر را با شبکه ی اجتماعی فیسبوک به اشتراک بگذارد؛ به این معنا که حتی در صورتی که از اپلیکیشن فیسبوک استفاده نکنید، تصویر تقریبا کاملی از محل های تحرک کاربر در اختیار این کمپانی قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری لوکیشن در اینستاگرام

اولین بار پژوهشگری به نام جین وانگ از وجود چنین قابلیتی خبر داد. این گزینه گویا در تنظیمات حریم شخصی اینستاگرام قرار دارد و جزئیات تاریخچه‌ ی لوکیشن کاربر را در خود نگهداری می نماید. این امکان مذکور به صورت مشخص اعلام می نماید که تاریخچه‌ ی موقعیت مکانی کاربر به محصولات فیسبوک شامل اینستاگرام و مسنجر این امکان را می‌ دهد تا تاریخچه‌ ی مکان‌ های دقیق دریافت‌ شده با استفاده از سرویس‌های مکانی را بر روی دستگاه کاربر ایجاد نموده و از آن استفاده کند. این قابلیت از ردیابی GPS استفاده خواهد کرد تا حتی در صورت عدم استفاده نمودن از اپلیکیشن، موقعیت کاربران اینستاگرام را تعیین نماید.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افزوده شدن 6 افکت جدید به استوری اینستاگرام

نظرات در مورد : اشتراک گذاری لوکیشن کاربران اینستاگرام با فیسبوک

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *