ویدئو پروژکتور 2000 دلاری شیائومی رونمایی شد

ویدئو پروژکتور شیائومی

شاید کمتر شنیده باشید که کمپانی شیائومی در زمینه ی تولید وسایل و تجهیزات لازم برای کنفرانس ها و مطبوعات فعالیت داشته باشد ولی در این میان باید بگوییم که ویدئو پروژکتور 2000 دلاری این کمپانی اخیرا عرضه شده است. کمپانی شیائومی گویا تصمیم دارد تا با سایر برندها در زمینه های دیگر نیز رقابت داشته باشد و در این میان به معنای واقعی حرفی برای گفتن نیست!

ویدئو پروژکتور شیائومی

دیروز چینی یک رویداد در نیویورک برگزار نمودن که در طی آن، شیائومی از جدیدترین محصولات سخت‌ افزاری خود رونمایی به عمل آورد. اولین دستگاه این کمپانی یک ویدئو پروژکتور 150 اینچی با نام mi Laser با قابلیت عملکرد دوگانه به عنوان یک تلویزیون با سیستم‌ عامل Android TV می باشد که با قیمت 2000 دلار از طریق خرده‌ فروشی Walmart عرضه می گردد. این کمانی به شکلی عجیب قیمت بسیار زیادی را برای ویدئو پروژکتور جدید خود تعیین نموده است ولی این دستگاه در همین میان یکی از چند دستگاه ساخت این کمپانی چینی به شمار می رود که در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

ویدئو پروژکتور شیائومی

این ویدئو پروژکتور 2000 دلاری کمپانی  شیائومی با این وجود که دارای قیمت بسیار بالایی است، به شکل بسیار غیر عادی می تواند حداکثر با وضوح تصویر 1080× 1920 پیکسل محتوای منتشر شده را نمایش دهد. بر اساس گفته ی چینی ها هیچ برنامه‌ ای به منظور ارائه‌ ی نسخه‌ ی 4K از این ویدئو پروژکتور در آمریکا ندارد و همین مدل را در چین نیز عرضه می نمایند. در عین حال، مصرف‌ کنندگان چینی می توانند پروژکتورهای ارزان‌ تری را در مقایسه با مدل تولید شیائومی تهیه نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: theverge

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ویدئو پروژکتور 2000 دلاری شیائومی رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *