رونمایی از ویدئو پروژکتور 4K UHD ال جی

ویدئو پروژکتور

یکی از بحث هایی که با آغاز سال 2018 در دنیای فناوری و دستگاه های دیجیتالی داغ می باشد، بحث نمایشگاه CES 2018 است. بسیاری از کمپانی ها محصولات و دستگاه های جدید خود را آماده کرده اند تا در این نمایشگاه معرفی نمایند. کمپانی ال جی نیز در این میان از قدرتمندترین ویدئو پروژکتور 4K UHD رونمایی به عمل آورد. این ویدئو پروژکتور قرار است در CES 2018 با نام HU80KA معرفی شود و قطعا بسیاری از افراد را حیرت زده خواهد کرد.

قردت این ویدئو پروژکتور به اندازه ای است که می تواند تصویری با اندازه ی 150 اینچ با 2500 لومن (واحد سنجش نور) به نمایش درآورد و به گفته ی خود کمپانی این پروژکتور روشن ترین پروژکتور دنیا شناخته شده است. یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد این ویدئو پروژکتور امکان پشتیبانی از HDR10 می باشد؛ به این معنا که میزان رنگ ها و کنتراست تصاویر بر اساس متا دیتای آن ها تنظیم می گردند.

ویدئو پروژکتور 4K UHD

این ویدئو پروژکتور فوق العاده قدرتمند مجهز به دو بلندگوی 7 واتی و قابلیت اتصال به اسپیکرهای خارجی را دارا می باشد. مدیر بخش بازاریابی این کمپانی اعلام کرد که:

کمپانی ال جی با معرفی این ویدئو پروژکتور 4K UHD نهایت خلاقیت را به دستگاه های تصویری و دنیای دیجیتال و سرگرمی آورده است. میزان روشنایی فوق العاده در کنار امکان تطبیق پذیری، این ویدئو پروژکتور را به دستگاهی تبدیل نموده است که سبب می گردد کاربران بتوانند ویدئوهای 4k با لذت بسیار بالا مشاهده نمایند.

سیستم عاملی که این ویدئو پروژکتور به آن مجهز می باشد WebOS 3.5 نام دارد و با تمامی ویدئو پروژکتورهایی که تنها با چند پورت متصل می شوند، تفاوت بسیاری دارد. این دستگاه امکان اتصال به دستگاه های جانبی نظیر USB و HDMI را دارا می باشد و از طریق Oternet نیز به اینترنت متصل می گردد. با این سیستم عامل کاربران قادر خواهند بود که برای استریم ویدئو از Netflix و Hulu و… استفاده نمایند.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  LG G Pad X 10.1 این هفته وارد بازار می شود

نظرات در مورد : رونمایی از ویدئو پروژکتور 4K UHD ال جی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *