وزیر علوم : مهلت حذف کنکور باید تمدید شود

حذف کنکور

وزیر علوم : مهلت حذف کنکور باید تمدید شود : در سال گذشته زمزمه ای از حذف کنکور سراسر در اخبار منتشر شده در رسانه ها اعلام شد ، براساس مصوبه مجلس کنکور سراسری باید تا پایان سال 1397 بصورت کامل حذف می شد ، این مصوبه توسط کمیسیون آموزش مجلس مورد بررسی و تصویب گردید.

اما در روز های اخیر وزیر علوم از فراهم نبودن شرایط برای حذف کنکور می گوید. البته شایان ذکر است برای تمدید مهلت حذف کنکور سراسری طبق مصوبه مجلس در ابتدا باید نامه به کمیسیون آموزش مجلس ارسال گردد مبنی بر تمدید زمان حذف کنکور ، تنها در اینصورت می تواند زمان حذف کنکور سراسری را به تعویق انداخت.

وزیر علوم در این راستا انجام کار کارشناسی برای تشخیص زمان لازم برای آمادگی کامل برای حذف کنکور را بهترین راه دانست و اعلام کرد برای تشخیص زمان لازم برای تمدید مهلت حذف کنکور باید یک کار کارشناسی انجام پذیرد.

در همین راستا برای تمدید مهلت حذف کنکور ابتدا نامه ای به مجلس ارسال خواهد شد تا مجوز های لازم برای تمدید مهلت حذف کنکور سراسری از مجلس گرفته شود.

نظر شما در مورد حذف کنکور چیست؟ به نظر شما حذف کنکور راهی اصولی است؟ از دیدگاه شما بهترین راه برای سنجش برای ورود به دانشگاه ها پس از حذف کنکور چیست ؟

شما می توانید اطلاعات بیشتری از اخبار جدید درباره حذف کنکور را اینجا مشاهده نمایید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وزیر علوم : مهلت حذف کنکور باید تمدید شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *