وجود مشکل نرم افزاری در سری گلکسی اس 23

وجود مشکل نرم افزاری در سری گلکسی اس 23

سری گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی اس 23 به عنوان یکی از پیشرفته ترین و پر ویژگی ترین محصولات موجود در بازار شناخته می شود که توسط غول فناوری کره ای ساخته شده است. با این حال، به نظر می رسد گروهی از کاربران از عملکرد آن ناراضی هستند. بر اساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی و انجمن ها، برخی از کاربران گلکسی اس 23 گزارش داده اند که هنگام پیمایش در برنامه های شخص ثالث مانند Reddit، WhatsApp، Twitter و YouTube با انیمیشن های عصبی مواجه شده اند.

به نظر می رسد این مشکل گسترده نیست و فقط کاربران خاصی را تحت تأثیر قرار می دهد و ممکن است علت اصلی آن به به روز رسانی امنیتی منتشر شده در فوریه 2023 مرتبط باشد یا نباشد. این احتمال وجود دارد که این مشکل به یک برنامه شخص ثالث مرتبط باشد یا عامل دیگری که هنوز شناسایی نشده است. علاوه بر این، این مشکل به برنامه‌های شخص ثالث محدود نمی‌شود، زیرا برخی از کاربران تاخیرهای اسکرول را حتی در برنامه Galaxy Store خود سامسونگ مشاهده کرده‌اند.

طبق گزارش SamMobiles، نرخ به روز رسانی صفحه نمایش در فروشگاه اپلیکیشن اختصاصی سامسونگ به زیر 60 هرتز می رسد. این منجر به تجربه اسکرول آهسته‌تر در فروشگاه گلکسی در مقایسه با دستگاه‌های میان‌رده سامسونگ می‌شود که نرخ تازه‌سازی بیشتر از 60 هرتز ندارند.

انیمیشن‌هایی که هیجان‌انگیز و ناسازگار هستند، می‌توانند تجربه‌ای ناخوشایند و تشدیدکننده برای کاربرانی باشند که انتظار عملکرد بدون دردسر و بدون دردسر را از دستگاه پیشرفته خود دارند. برخی از کاربران چند راه حل بالقوه برای رفع این مشکل ارائه کرده اند، مانند راه اندازی مجدد تلفن، پاک کردن حافظه پنهان، غیرفعال کردن رم پلاس یا تغییر به نرخ تازه سازی 60 هرتز. با این وجود، این راه‌حل‌ها ممکن است برای همه مؤثر نباشد یا ممکن است نیاز به به خطر انداختن سایر عملکردها داشته باشد.

سامسونگ هنوز به طور رسمی مشکل موجود را تشخیص نداده یا با آن مقابله نکرده است. ما اطمینان داریم که شرکت فوراً به‌روزرسانی نرم‌افزاری را برای حل مشکل پویانمایی‌های ناپایدار برای همه کاربران Galaxy S23 منتشر خواهد کرد. در عین حال، اگر این مشکل را در دستگاه خود تجربه می کنید، می توانید برخی از راه حل های پیشنهادی را آزمایش کنید یا از پشتیبانی سامسونگ کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید  سامسونگ قصد دارد تا حافظه ی فلش ساخت خود را به اپل بفروشد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وجود مشکل نرم افزاری در سری گلکسی اس 23

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *