عملکرد عالی دوربین HONOR Magic5 Lite

عملکرد عالی دوربین HONOR Magic5 Lite

Honor اخیراً Honor Magic5 Lite را در بازار اروپا راه اندازی کرد ، یک تلفن هوشمند همه کاره از سری Honor Magic که دارای صفحه نمایش OLED 120 هرتز ، قابلیت های 5G و عملکرد قوی است ، همه با قیمت مناسب. با این حال ، آنچه واقعاً Honor Magic5 Lite را از رقبای خود جدا می کند ، عملکرد استثنایی باتری آن است که با نتیجه 152 امتیاز برتر در رتبه بندی باتری جهانی Dxomark کسب کرده است.

طبق بررسی Dxomark ، Honor Magic5 Lite در همه زمینه های عملکرد باتری از جمله استقلال ، شارژ و کارآیی عالی است. استقلال آن به ویژه چشمگیر بود ، بیش از 3 روز با استفاده متوسط و نزدیک به 2 روز کامل با استفاده شدید ، آن را به یکی از بهترین تلفن های هوشمند از نظر عمر باتری تبدیل کرد. علاوه بر این ، جریان های Honor Magic5 Lite و جریانهای تخلیه به طور مداوم در موارد استفاده های مختلف کم بودند و بهینه سازی دستگاه و قابلیت صرفه جویی در برق را نشان می دادند.

باتری فوق العاده بزرگ 5100mAh Honor Magic5 Lite تا 24 ساعت جریان یوتیوب ، 19 ساعت مرور Tiktok یا 11 ساعت بازی را با یک بار شارژ امکان پذیر می کند. توجه به این نکته مهم است که DXOMARK هر تلفن هوشمند که به بازار برخورد می کند ، آزمایش نمی کند. در نتیجه ، امتیاز برتر در رتبه بندی آنها ممکن است لزوماً بهترین عملکرد باتری مطلق را که در حال حاضر موجود است منعکس کند. در حقیقت ، رتبه بندی مقام اول ممکن است به این دلیل باشد که بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند هنوز توسط Dxomark آزمایش نشده اند. با این وجود ، رتبه بندی آنها یک منبع ارزشمند برای مصرف کنندگان است که به دنبال مرجع سریع و قابل اعتماد برای مقایسه دستگاه های مختلف هستند.

Honor Magic5 Lite دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و کم نور PWM 1920 هرتز است. این سیستم از طریق سکوی موبایل Snapdragon 695 بهره می برد و دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ذخیره سازی است. این تلفن دارای یک تنظیم دوربین سه گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ، یک دوربین فوق العاده گسترده 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. همچنین دارای یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی و یک سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش است. Magic5 Lite با Magic UI 6.1 در Android 12 اجرا می شود و از باتری 5100 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 40 وات استفاده می شود.

بیشتر بخوانید  تبلت آنر Pad X9 بزودی در بازارهای بیشتر

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : عملکرد عالی دوربین HONOR Magic5 Lite

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *