وان پلاس 11 با مشخصات بزرگ همراست

وان پلاس 11 با مشخصات بزرگ همراست

پرچمداران آتی OnePlus، یکی از زیربرندهای گروه BBK، موضوع فاش های مداوم است. تا کنون، ما چیزهای زیادی در مورد گوشی های هوشمند کشف کرده ایم. ویژگی‌های این گوشی با افشای اطلاعات اخیر شروع به شکل‌گیری می‌کنند. OnePlus 11 جدیدترین قطعه سخت افزاری در دنیای اندروید را دریافت خواهد کرد.

وان پلاس تایید کرده است که قدرتمندترین پردازنده کوالکام در پرچمدار جدید سری 11 خود قرار خواهد گرفت. سایر ویژگی‌های این دستگاه‌ها نیز برای دستگاه‌های مبتنی بر پلتفرم اسنپدراگون 8 نسل 2 بسیار جاه‌طلبانه هستند.

این شرکت جزئیات زیادی در مورد این دستگاه ارائه نکرده است. به گفته این شرکت، OnePlus 11 Pro گران‌ترین محصول OnePlus تا به امروز خواهد بود. ادعای این شرکت جالب است زیرا در حال حاضر برای ساخت تجهیزات برای بازار بالاتر شناخته شده است.

طبق شایعات اخیر، خانواده OnePlus 11 دارای بدنه سرامیکی با فریم فلزی خواهند بود. این ماده نه تنها حس قوی‌تری به دستگاه می‌دهد، بلکه دوام دستگاه را نیز افزایش می‌دهد. مکس جامبور، مسئول فناوری، ادعا می‌کند که ساخت سرامیکی تنها در مدل 11 پرو در دسترس خواهد بود.

افشای دیگری نشان می دهد که هر دو دستگاه به طور همزمان دارای حافظه UFS 4.0 خواهند بود. در مقایسه با استاندارد UFS 3.1 که اکنون در پرچمداران استفاده می شود، این فناوری حدود دو برابر سریعتر است. برای مقایسه، UFS 3.1 می تواند داده ها را با حداکثر سرعت 2000 تا 2500 مگابایت بر ثانیه بخواند، در حالی که UFS 4.0 می تواند داده ها را با حداکثر سرعت 4200 مگابایت بر ثانیه بخواند. میانگین سرعت نوشتن از 1200 مگابایت بر ثانیه به 2800 مگابایت در ثانیه افزایش می یابد.

بر اساس منابع اخیر، OnePlus 11 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی 120 هرتزی QHD AMOLED است. کاربران می توانند این دستگاه را با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی خریداری کنند. حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی، زاویه فوق عریض 48 مگاپیکسلی و سنسور تله فوتو 32 مگاپیکسلی (2x) در قسمت عقب در دسترس خواهند بود. همچنین، این پرچمدار با OxygenOS 13 که مبتنی بر اندروید 13 است، جفت می شود و دارای حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی 100 وات شارژ سریع خواهد بود.

بیشتر بخوانید  گوشی وان پلاس Nord 3 به سنسور IR مجهز است

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وان پلاس 11 با مشخصات بزرگ همراست

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *