آشکار شدن تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا

آشکار شدن تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا

شیائومی ماه گذشته در نمایشگاه MWC از گوشی های هوشمند سری 13 شیائومی رونمایی کرد. اکنون این برند قرار است دستگاه جدیدی را در خط تولید عرضه کند. گفته می‌شود که مدل آتی شیائومی 13 اولترا باشد. این گوشی به عنوان جانشین Xiaomi 12S Ultra سال گذشته (بررسی) وارد بازار خواهد شد که محدود به بازار چین نبود. Xiaomi Mi 11 Ultra آخرین عرضه اولترا در بازارهای جهانی در سال 2021 بود.

اکنون بر اساس اطلاعاتی که از Ice Universe خبر داده، شیائومی 13 اولترا در بازارهای جهانی به فروش می رسد. او همچنین اضافه می کند که OPPO Find X6 Pro ممکن است در سطح جهانی عرضه نشود. علاوه بر این، Snoppy Tech یکی دیگر از کارشناسان خبر داد که Xiaomi 13 Ultra می تواند در ماه می 2023 معرفی شود. با این حال، باید دید که آیا این دستگاه ابتدا در چین عرضه می شود و سپس به بازارهای جهانی می رسد یا خیر.

Xiaomi 13 Ultra در گذشته در وب ظاهر شده است. این دستگاه ماه گذشته در یک لایو فاش شده بود. تغییرات جزئی طراحی را نشان داد. پیشنهاد آینده با ماژول دوربین دایره ای شکل DSLR دیده می شود که دارای چهار سنسور از جمله یک لنز پریسکوپ است. برند لایکا وجود دارد که حضور سازنده دوربین افسانه ای در گوشی هوشمند را تایید می کند. پنل پشتی Xiaomi 13 Ultra دارای روکش چرم گیاهی است. قسمت بالایی پنل پشتی برجسته است، اما جزیره دوربین مانند Xiaomi 12S Ultra بیرون زده نیست.

جدای از اطلاعاتی که در بالا ذکر شد، خبرساز معتبر چینی Digital Chat Station نشان داد که Xiaomi 13 Ultra با انتقال داده USB 3.2 و همچنین پروتکل استاندارد شارژ USB PD ارائه می شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دستبند Xiaomi Band 8 و کسب تاییدیه

نظرات در مورد : آشکار شدن تاریخ معرفی شیائومی 13 اولترا

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *