تصویر جعبه گوشی گوگل Pixel 8a فاش شد

تصویر جعبه گوشی گوگل Pixel 8a فاش شد

در نوامبر 2023، طراحی گوگل پیکسل 8a برای اولین بار فاش شد. در حال حاضر، دستگاه دوباره مشاهده شده است. اما این بار جعبه خرده فروشی Pixel 8a فاش شد که جزئیات کلیدی در مورد گوشی هوشمند آینده را آشکار کرد.

تصاویر جعبه خرده فروشی در یک گروه خصوصی ویتنامی فیس بوک (از طریق MySmartPrice) به اشتراک گذاشته شد. با نگاهی به بسته‌بندی رسمی، می‌توانیم متوجه شویم که Pixel 8a طراحی شبیه به رندرهای فاش شده‌ای دارد که پیشتر توضیح دادیم. گوشه های گرد و دوربین دوگانه این گوشی در عقب قرار گرفته است. ماژول دوربین مانند گیره را حفظ می کند که یک ماژول فلاش LED را نیز در خود جای داده است. پیکسل 8a در رنگ مشکی دیده می شود.

در همین حال، یک دوربین سلفی با طراحی حفره دوربین وسط نمایشگر تعبیه شد. کلیدهای تنظیم صدا و دکمه های پاور در سمت راست دستگاه قرار دارند. قابل ذکر بوده که شماره مدل G6GPR گوگل پیکسل 8a نیز فاش شد. جعبه خرده فروشی نیز تایید کرده است که این گوشی از شارژ سریع سیمی 27 واتی پشتیبانی می کند. این افشا به ابعاد دستگاه نیز پرداخته که 152در72در8.9 میلیمتر است.

برای یادآوری، پیکسل 8a یک مدل میان رده بوده که احتمالاً قبل از پرچمدار سری پیکسل 9 عرضه خواهد شد. اعتقاد بر این است که به نسخه ضعیف شده چیپست Tensor G3 مجهز شده است. در مشاهده GeekBench، این گوشی هوشمند در تست تک هسته ای 1218 امتیاز و در تست های چند هسته ای 3175 امتیاز کسب کرده است. این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر در کنار ما باشید.

تصویر جعبه گوشی گوگل Pixel 8a فاش شد

در دیگر خبرها پیکسل واچ 2 گوگل یک ساعت هوشمند شیک با عملکرد، ویژگی‌ها و عمر باتری عالی است. اما، بسیاری از این شکایت کرده‌اند که بسیار کوچک بوده و تنها در سایز 41 میلی‌متری موجود است. این سایز کوچکتر از آن چیزی بوده که رقبایی مانند سامسونگ ارائه می دهند و سایز آن تا 47 میلی متر می رسد.

گویا گوگل این مشکل را با پیکسل واچ 3 برطرف می کند که انتظار می رود در دو سایز عرضه شود. سایز دقیق کیس مشخص نیست، اما گزینه بزرگ‌تر از پیکسل واچ 2 بیش از 41 میلی‌متری بزرگ‌تر خواهد بود. یک بدنه بزرگتر می تواند به گوگل اجازه دهد تا در یک صفحه نمایش بزرگتر، مانند صفحه نمایش 1.3 اینچی و باتری بزرگتر برای بهبود عمر باتری، جا شود. همچنین می‌تواند حسگرهای سلامت بیشتری را در اختیار شما قرار دهد.

بیشتر بخوانید  گوگل با نشان دادن آمار سرعت شرکت ها در انتشار آخرین به روز رسانی های اندروید برخی از شرکایش را شرمنده خواهد کرد

انتظار می رود نسخه بزرگتر پیکسل واچ 3 از بندهای 22 میلی متری استفاده کند که پهن تر از بندهای 20 میلی متری استفاده شده در مدل فعلی است. گوگل همچنین باید با کاهش قاب اطراف صفحه، ساعت را شیک‌تر نشان دهد. این ساعت پیکسل بزرگ‌تر برای افرادی که مچ‌های بزرگ‌تری دارند یا کسانی که به باتری بادوام‌تری نیاز دارند عالی است. Pixel Watch 2 در حال حاضر با ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن خود 24 ساعت دوام می آورد، اما مدل بزرگتر احتمالاً باتری حتی بهتری خواهد داشت.

انتظار می‌رود پیکسل واچ 3 در اوایل اکتبر، همزمان با سری جدید پیکسل 9، طبق الگوی گوگل در دو سال گذشته عرضه شود. در مورد فناوری داخل، انتظار می‌رود که از همان چیپست Snapdragon W5 مانند Pixel Watch 2 استفاده کند، زیرا خبری از چیپست جدید برای Wear OS نیست.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تصویر جعبه گوشی گوگل Pixel 8a فاش شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *