وان پلاس 10 پرو به دوربین HASSELBLAD مجهز است

وان پلاس 10 پرو به دوربین HASSELBLAD مجهز است

امروز، برخی از پوسترهای تبلیغاتی “رسمی” وان پلاس 10 پرو به صورت آنلاین ظاهر شد. با این حال، این پوسترهای “رسمی” در وب سایت های رسمی شرکت ظاهر نشدند. از این پوستر می توان دریافت که OnePlus 10 Pro از طراحی چهار دوربین عقب استفاده می کند که شامل سه سنسور و یک لنز تله فوتو/زوم می شود. همچنین یک لوگو”HASSELBLAD” در کنار ماژول لنز وجود دارد. اگر این پوستر درست باشد، OnePlus 10 Pro رسما 11 ژانویه رونمایی خواهد شد.

طراحی دستگاه در پوستر تبلیغاتی مطابق با تصویر موجود در رزرو سایت رسمی می باشد. به طور کلی، این پوستر درجاتی از اعتبار دارد. OnePlus 10 Pro قبلاً روی پلتفرم هایی مانند JD.com لیست شده است و پیش فروش رسمی آن از 4 ژانویه آغاز می شود.

به گفته Liu Zuohu، وان پلاس اولین برند چینی تلفن هوشمند است که از صفحه نمایش LTPO استفاده می کند. در اوایل سال 2019، با سامسونگ همکاری کرد تا از صفحه نمایش 90 هرتزی QHD OLED در OnePlus 7 برای پشتیبانی از نرخ نوسازی بالا استفاده کند. بعدها، در OnePlus 9 Pro، شرکت وان پلاس و Samsung مشترکاً نسل بعدی صفحه نمایش LTPO را سفارشی کردند که از 1Hz تا 120Hz نرخ نوسازی تطبیقی ​​دارد. Liu Zuohu در مورد OnePlus 10 Pro آینده گفت که آنها از LTPO 2.0 پیشرو در صنعت استفاده خواهند کرد تا بار دیگر تجربه صاف صفحه نمایش را به سطح جدیدی برسانند. طبق گزارش‌های قبلی، در قسمت جلویی این دستگاه همچنان از نمایشگر منحنی حفره دار در گوشه سمت چپ بالا استفاده می‌شود. این نمایشگر از وضوح 2K و نرخ نوسازی بالا 120 هرتز پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، OnePlus 10 Pro از شارژ فلش سیمی 80 واتی و همچنین شارژ فلش بی سیم 50 واتی پشتیبانی می کند. در پایان، گوشی تحت رابط کاربری ColorOS مبتنی بر اندروید 12 اجرا خواهد شد. در بخش دوربین، این گوشی هوشمند از یک سیستم دوربین اصلی دوگانه در قالب سه گانه بهره می برد. به طور خاص، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و همچنین یک حسگر 50 مگاپیکسلی فوق عریض هم در کار است. سومین سنسور در پشت، یک لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی است که از زوم 3 برابری پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر زنده گوشی وان پلاس Nord CE 3

OnePlus 10 Pro جزو اولین دسته از گوشی های هوشمندی خواهد بود که از پردازنده Snapdragon 8 Gen1 استفاده می کند. علاوه بر تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1، این دستگاه با صفحه نمایش 6.7 اینچی QuadHD+ AMOLED برخوردار است. علاوه بر این، دستگاه دارای 8 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود و از شارژ سریع 125 واتی پشتیبانی می کند. این گوشی دارای استاندارد ضدآب IP68، ماژول NFC و سنسور سونی IMX899 به عنوان دوربین اصلی عقب است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : وان پلاس 10 پرو به دوربین HASSELBLAD مجهز است

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *