گیمبال DJI Osmo Mobile 6 معرفی شد

گیمبال DJI Osmo Mobile 6 معرفی شد

گیمبال اسمارتفون DJI Osmo Mobile 6 (OM6) با پنج ارتقای عمده نسبت به نسل قبلی خود در چین معرفی شد. این نسل جدید گیمبال ضد لرزش گوشی هوشمند با طراحی بهینه و عملکردهای هوشمندتر از OM5 است. بدنه تاشو، دکمه‌های ساده و کارآمد و طراحی مغناطیسی آزادسازی سریع دارد. همچنین دارای فناوری تثبیت گیمبال سه محوره DJI است.

Osmo Mobile 6 دارای چندین حالت عکاسی هوشمند است و با رنگ خاکستری تیره متفاوت از مدل قبلی خود عرضه می شود. وقتی دستگاه باز می شود روشن می ماند و DJI Mimo به طور خودکار با اتصال به تلفن ظاهر می شود. همچنین یک صفحه نمایش وضعیت جدید برای بررسی وضعیت باتری و نشانگرهای سیستم وجود دارد و شما می توانید حالت PTZ را در هر لحظه فعال کنید. چهار حالت PTZ از جمله دنبال کردن، قفل شیب، FPV و تیراندازی چرخشی را می توان به کار برد. ارتقای دیگر، تعقیب هوشمند است که با فاصله طولانی تری پایدارتر و روان تر است.

OM6 دارای یک صفحه جانبی جدید است که اکنون امکان فوکوس دستی دستگاه را فراهم می کند. می توانید با یک کلیک فوکوس و بزرگنمایی را تغییر دهید و همچنین تاری را تنظیم کنید. ویژگی جدید همچنین اجازه می دهد تا فاصله کانونی را تغییر دهید. گیمبال گوشی هوشمند DJI Osmo Mobile 6 309 گرم وزن دارد در حالی که گیره مغناطیسی تلفن همراه 31 گرم وزن دارد. طول این سه پایه 138 میلی متر و وزن آن حدود 32 گرم است. گیمبال می تواند در محدوده ای بین -161 تا 174 درجه برای ترجمه بچرخد. برای رول، دستگاه بین -120 تا 212 درجه می چرخد ​​در حالی که حداکثر سرعت کنترل 120 درجه در دقیقه است.

Osmo Mobile 6 دارای باتری 1000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند تا 6 ساعت و 24 دقیقه دوام بیاورد. DJI همچنین یک طرح حفاظتی جایگزین برای دستگاه راه اندازی کرده است. گیمبال گوشی هوشمند Osmo Mobile 5 برای مدتی محدود با قیمت 999 یوان (140 دلار) در چین به فروش می رسد. طرح مراقبت یک ساله 49 یوان (~ 7 دلار) قیمت دارد.

منبع

4/5 - (7 امتیاز)

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از پهپاد DJI Mini 2 SE

نظرات در مورد : گیمبال DJI Osmo Mobile 6 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *