سری آیفون 15 کلید غیرمتحرک نخواهد داشت

سری آیفون 15 کلید غیرمتحرک نخواهد داشت

دکمه‌های ولوم فیزیکی مورد انتظار اپل در آیفون 15 پرو موضوعی است که در دنیای فناوری بسیار مورد گمانه‌زنی قرار گرفته است. با این حال، به نظر می رسد که شایعات لغو این پروژه توسط تامین کننده اپل، Cirrus Logic تایید شده است.

این شرکت در نامه اخیر سهامداران اشاره کرد که محصول جدیدی که قرار بود پاییز امسال معرفی شود، دیگر طبق برنامه ریزی ها به بازار نمی آید. اگرچه Cirrus Logic به صراحت به اپل یا کلیدهای فیزیکی اشاره ای نکرد، اما در نامه قبلی سهامداران به شدت اشاره کرد که تامین کننده این فناوری بوده است.

دکمه‌های فیزیکی قرار بود بازخورد لمسی ارائه دهند و جایگزین دکمه‌های سنتی صدای قابل کلیک شوند. Ming-chi Kuo، یک منبع مشهور درز و شایعات مرتبط با اپل، گزارش داد که مشکلات فنی حل نشده مانع از تولید انبوه دکمه‌های فیزیکی شده و منجر به لغو پروژه شده است.

در حالی که آیفون 15 پرو دکمه‌های صدا را در حالت فیزیکی نخواهد داشت، دکمه Action را به کار می گیرد که جایگزین کلید بی‌صدا می‌شود. این دکمه کاملاً قابل تنظیم خواهد بود، مشابه آنچه در Apple Watch Ultra وجود دارد.

ممکن است اپل ایده دکمه های صدا را به طور کامل رها نکرده باشد، زیرا تحلیلگر جف پو معتقد است که این شرکت معرفی این فناوری را به آیفون 16 پرو که انتظار می رود سال آینده عرضه شود، انجام خواهد داد.

اعلام Cirrus Logic مهم است زیرا اپل بزرگترین مشتری آن بوده و 78 درصد از درآمد آن در سال مالی 2022 را به خود اختصاص داده است. لغو پروژه دکمه های فیزیکی ممکن است بر درآمد Cirrus Logic برای سال مالی آینده تأثیر بگذارد.

به طور کلی، لغو پروژه دکمه های فیزیکی یک شکست برای اپل است، زیرا یکی از مورد انتظارترین ویژگی های آیفون 15 پرو بود. با این حال، معرفی دکمه Action قابل تنظیم هنوز هم ممکن است تجربه کاربری منحصر به فردی را برای مشتریان اپل فراهم کند. دنیای فناوری مشتاقانه نظاره گر این است که ببیند آیا اپل می تواند به موقع برای عرضه آیفون 16 پرو، بر چالش های فنی دکمه های حالت فیزیکی غلبه کند یا خیر.

بیشتر بخوانید  اولین انفجار آیفون 8 پلاس در تایوان!!!

در اخباری مرتبط اپل واچ در هر زمان تنها می تواند با یک آیفون همگام شود، و این به وضوح یک انتخاب عمدی طراحی از سوی اپل بوده، زیرا به گونه ای طراحی شده که یک دستگاه شخصی متصل به Apple ID کاربر خاص باشد. داده‌ها و تنظیمات ساعت با آیفون همگام‌سازی می‌شوند و ویژگی‌های امنیتی به اتصال بستگی دارد. این تضمین می‌کند که داده‌ها و تنظیمات بدون تغییر باقی می‌مانند و ساعت با گوشی آیفون مورد نظر به خوبی همگام می شود.

براساس گزارشی که کاربر @analyst941 توییتر منتشر کرده، اپل واچ احتمالا در آینده خواهد توانست به چند دستگاه همزمان متصل شود. افشاگر پیشتر اطلاعاتی درباره داینامیک آیلند هم ارائه داد که درست از آب درآمد و انتظار داریم این گزارش هم صحت داشته باشد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سری آیفون 15 کلید غیرمتحرک نخواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *