آیفون جدید 6 اس در زمستان رونمایی میشود

آیفون جدید 6 اس در زمستان رونمایی میشود

اپل بعد از اینکه سنت خود را زیر پا گذاشت و آیفون هایی با صفحه نمایش بزرگتر از 4 اینچ را معرفی نمود، اینک قصد دارد با دیگر گوشی هوشمندی با صفحه نمایش 4 اینچ را روانه ی بازار کند چرا که عقیده دارد این گوشی ها طرفداران خاص خودشان را دارند و در همین راستا، قرار است که آیفون 6 اس را با صفحه نمایش 4 اینچ در بهمن ماه رونمایی نماید.

گزارشات از منابع معتبری در ارتباط با کارخانه ی چینی فاکس کان منتشر شده است؛ این کارخانه، تولید کننده گوشی های هوشمند کمپانی اپل است و اظهار دارد که به زودی گوشی آیفون 6 سی رونمایی خواهد شد.

در این بین، برخی میگویند اپل تصمیم دارد آیفون 6 سی را در دی ماه معرفی کند و آن را در بهمن روانه ی بازار ها کند. اما این امکان هم وجود دارد رونمایی از آیفون جدید تا بهار سال آینده به تعویق بیافتد.

بر اساس گزارش های قبلی، آیفون 4 اینچی بر خلاف آیفون های 6 اس و 6 اس پلاس به فورس تاچ مجهز نخواهد بود و پیش بینی میشود که قیمتی بین 400 تا 500 دلار داشته باشد. همچنین این گوشی همانند آیفون 5 سی با بدنه ی پلاستیکی تولید خواهد شد.

با این اوصاف، با یک گوشی هوشمند خوش دست و قدرتمند رو به رو هستیم که اپل آن را برای افراد علاقه مند به گوشی های هوشمند کوچک ارائه میکند. برای جزئیات بیشتر باید تا معرفی شدن آن منتظر بمانیم.

منبع: pocketnow

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون جدید 6 اس در زمستان رونمایی میشود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *