هوآوی و معرفی تلویزیون Smart Screen V TV

هوآوی و معرفی تلویزیون Smart Screen V TV

هواوی امروز از تلویزیون کاملاً جدید Smart Screen V در چین در دو اندازه 65 و 75 اینچی رونمایی کرد. این دستگاه با LCD UltraHD 4K با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و فناوری SOUND Smart Speaker این شرکت برای ارائه تجربه‌ای فراگیر عرضه می‌شود. همچنین دارای CPU 8 هسته ای و GPU 6 هسته ای است. بیایید از نزدیک به مشخصات و قیمت آن نگاه کنیم.

Huawei Smart Screen V با طراحی شیک و حاشیه های نازک عرضه می شود. صفحه نمایش Ultra HD 4K با وضوح 3840 × 2160 پیکسل با نسبت تصویر 16:9 را ارائه می دهد و 92٪ از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد. روشنایی معمولی آن 500 نیت است که به 900 نیت می رسد. ادعا می شود که این دستگاه وسعت رنگ و دقت رنگ بهتری را با خروجی رنگارنگ تر و واقعی تر ارائه می دهد. Smart Screen V از یک CPU هشت هسته ای نامشخص به همراه GPU 6 هسته ای و NPU 4T برای محاسبات قدرتمند پشتیبانی می کند. دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.

علاوه بر این، دستگاه مجهز به سیستم صوتی جدید HUAWEI SOUND است که با همکاری شرکت فرانسوی Devialet طراحی شده است. دارای 2 کانال چپ و راست و 2 ساب ووفر فوق العاده نازک. علاوه بر این، راه اندازی 2.1 کانال وجود دارد. یک دوربین 12 مگاپیکسلی مغناطیسی AI نیز در دستگاه تعبیه شده است. کاربران می توانند از طریق پورت های HDMI 2.1، HDMI 2.0 و USB به تلویزیون متصل شوند. در بخش نرم افزار، بر روی سیستم عامل هارمونی اجرا می شود و می توان آن را با دستورات صوتی و کنترل از راه دور کنترل کرد.

همانطور که گفته شد، Smart Screen V در دو اندازه 65 اینچی و 75 اینچی با قیمت 7999 یوان (1097 دلار) و 12999 یوان (1783 دلار) عرضه می شود. هر دو مدل در حال حاضر برای خرید در چین از طریق Vmall در دسترس هستند. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت هوآوی مراجعه کنید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی هوآوی Nova 12 Ultra با پردازنده کایرین

نظرات در مورد : هوآوی و معرفی تلویزیون Smart Screen V TV

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *