گوشی itel S23 بزودی معرفی می شود

گوشی itel S23 بزودی معرفی می شود

itel در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند جدیدی موسوم به itel S23 است. گزارشی که دیروز منتشر شد، جزئیات کلیدی این گوشی هوشمند را فاش کرد. اکنون، میکروسایت آن در آمازون فعال شده و در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

در صفحه آمازون itel S23 آمده است که ادعا می شود این اولین گوشی هوشمند با 16 گیگابایت رم این برند است. در اینجا، 16 گیگابایت رم شامل 8 گیگابایت رم فیزیکی و 8 گیگابایت رم مجازی است. این دستگاه دارای نمایشگر ناچ بوده و در قسمت زیرین جک 3.5 میلیمتری هدفون قرار گرفت و پورت USB-C و خروجی بلندگو هم دارد. لبه سمت راست دستگاه شامل دکمه های تنظیم صدا و کلید پاور می شود که به نظر می رسد با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شد.

یک ماژول دوربین گرد در پنل عقب Itel S23 وجود دارد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین کمکی و فلاش LED هم روی این گوشی یافت می شود. دستگاه در رنگ سیاه و سفید به فروش خواهد رسید. هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه این دستگاه وجود نداشته و انتظار داریم بین 8000 تا 9000 روپیه قیمت داشته باشد.

گوشی itel S23 بزودی معرفی می شود

طبق گزارش روزهای قبل 91mobiles، گوشی  itel S23 دارای یک پنل ال سی دی 6.6 اینچی است که وضوح HD+ و نرخ نوسازی 90 هرتز را ارائه می دهد. همچنین با 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 عرضه خواهد شد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 10 واتی در آن قرار دارد. itel S23 یک دستگاه 4G خواهد بود و به اندوردی و رابط کاربری itel OS 8.6 مجهز است.

همچنین با پشتیبانی از قفل چهره ارائه می شود. انتظار داریم دوربین 50 مگاپیکسلی S23 از ویژگی هایی مانند زوم دیجیتال 10 برابری، HDR و حالت فوق العاده در شب پشتیبانی کند. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند این برند هندی بزودی محصول جدید خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. گوشی میان رده اما با طراحی جذاب در راه است.

منبع: Gizmochina

2/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : گوشی itel S23 بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *