هوآوی از ساعت های هوشمند Huawei Watch 3 و Watch 3 Pro رونمایی کرد

شرکت هوآوی به تازگی در رویداد مورد انتظار هارمونی خود ساعت های هوشمند Huawei Watch 3 و Watch 3 Pro را با طراحی ارتقایافته و مشخصات کلیدی بهتر رونمایی کرد.

هواوی امروز در رویداد معرفی محصول خود ، Huawei Watch 3 و 3 Pro جدید خود را معرفی کرد. بیش از چهار سال است که Huawei یک ساعت هوشمند واقعی با Huawei Watch 2 راه اندازی کرده است و این Android Wear گوگل را اجرا می کند ، اما به دلایل مشخص ، دیگر چنین نیست. هواوی مدتی است که روی HarmonyOS خودش کار می کند – که هنوز هم عمدتا مبتنی بر اندروید است – و حالا اولین حضور خود را در ساعت هوشمند انجام می دهد.

برخلاف ساعتهای LiteOS که هواوی معمولاً اخیراً از آن استفاده می کند ، HarmonyOS یک سیستم عامل واقعی ساعت هوشمند است. این برنامه شامل AppGallery Huawei است بنابراین می توانید بدون نیاز به استفاده از تلفن خود برنامه ها را روی ساعت نصب کنید و همراه با برخی از برنامه های داخلی مانند Huawei Music است ، بنابراین می توانید موسیقی را از اینترنت پخش جریانی کنید یا برای گوش دادن به حالت آفلاین آن را بارگیری کنید. این برنامه همچنین دارای یک رابط کاربری بسیار متحرک تر ، از جمله پشتیبانی از چهره های متحرک و تعاملی است. البته ، به لطف قابلیت میان دستگاهی HarmonyOS ، امکاناتی مانند کنترل خانه هوشمند نیز وجود دارد ، همچنین توانایی انتقال تماس به تلویزیون Vision نیز وجود دارد.

از نظر سخت افزاری واقعی ، هر دو مدل Huawei Watch 3 با صفحه نمایش 1.43 اینچی گرد با وضوح 466×466 و تراکم پیکسلی 326PPI ارائه می شوند. آنها 16 گیگابایت حافظه داخلی و 2 گیگابایت رم دارند و علاوه بر بلوتوث ، NFC ، Wi-Fi و LTE هم پشتیبانی می شوند. اتصال تلفن همراه با eSIM در دسترس است ، بنابراین در اینجا هیچ جای سیم کارت وجود ندارد.

در حالی که هواوی ظرفیت باتری را مشخص نکرده است ، Watch 3 باید سه روز با شارژ باتری دوام داشته باشد ، در حالی که 3 Pro هفت روز از عمر باتری پشتیبانی می کند. اگر این کافی نیست ، می توانید حالت ماندگاری طولانی مدت باتری را روشن کنید ، که بعضی از برنامه ها ، Wi-Fi و LTE را غیرفعال می کند تا در Huawei Watch 3 و تا 21 روز در باتری حداکثر 14 روز عمر باتری داشته باشد. حرفه ای. این باعث می شود که ساعت مانند ساعت های تناسب اندام هواوی بیشتر مانند GT 2 Pro کار کند.

بیشتر بخوانید  سری Nova 12 هوآوی اوایل اکتبر معرفی می شوند

این ساعت ها شامل تمام سنسورهای بدنه ای است که شما از یک ساعت هوشمند پیشرفته انتظار دارید ، از جمله شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنسور ژئومغناطیسی ، مانیتور ضربان قلب ، سنسور نور محیط و فشارسنج. این بار یک سنسور دما نیز وجود دارد که می تواند به شما در کنترل تب های احتمالی کمک کند و هواوی در هنگام رویداد خود از نظارت بر قند خون یاد کرد.

Huawei Watch 3 از فولاد ضد زنگ ساخته شده است ، در حالی که مدل Pro به جای آن از تیتانیوم استفاده می کند. هر دو دارای صفحه پشتی سرامیکی هستند که حسگرهای بدنه را در خود جای داده است و هر دو از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند ، بنابراین در پشت هیچ پایه شارژ وجود ندارد. هر دو ساعت دارای دو دکمه هستند ، یکی از آنها تاج چرخشی است که به منظور کمک به حرکت در رابط کاربری بدون نیاز به لمس صفحه نمایش است. مدل Pro همچنین شامل شماره های ساعت در حاشیه برای کمک به صفحه های ساعت آنالوگ است.

Huawei Watch 3 دارای 54 گرم وزن و 46.2 میلی متر قطر مورب و ضخامت آن 12.15 میلی متر است ، به استثنای ناحیه سنسور. 3 Pro کمی بزرگتر است ، وزن آن 63 گرم و ضخامت آن 14 میلی متر است. همچنین بلندتر و عریض تر است ، اندازه آن 48 میلی متر در 49.6 میلی متر است.

Huawei Watch 3 با قیمت استاندارد 2599 پوند (تقریبا 407 دلار) در چین امروز قابل پیش خرید است ، در حالی که نسخه Pro از 3،299 پوند (516.62 دلار) آغاز می شود. مدل استاندارد بسته به اینکه شما از چه سبک استفاده می کنید ، از نوارهای ورزشی لاستیکی ، بندهای چرمی یا یک قلاب کاملاً فلزی ، در چهار نوع مختلف ارائه می شود. Pro به ترتیب از نوع Elite و Classic ارائه می شود که به ترتیب دارای یک بند فلزی و یک بند چرمی هستند.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هوآوی از ساعت های هوشمند Huawei Watch 3 و Watch 3 Pro رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *