قیمت جدید پراید بهمن 97

قیمت پراید

این روزها صنعت خودروسازی ایران وضعیت خوبی ندارد و به طورکلی در رکود شدید و به نوعی ورشکسته محسوب می گردد. در این میان قیمت خودروهای داخلی نیز مشخص نیست و وضعیت بازار آزاد مدتی است که کاملا به هم خورده است و فاصله ی بسیار زیادی میان قیمت کارخانه و قیمت بازار آزاد وجود داشت. در این میا روسای دو کمپانی داخلی سایپا و ایران خودرو در طی بیانات خود اعلام نمودند که تصمیم دارند این فاصله ی زیاد میان قیمت درب کارخانه و بازار آزاد را از میان ببرند.

قیمت جدید پراید

با تمامی این تفاسیر در طول مدت سال جاری هم ایران خودرو و هم سایپا، دو بار اقدام به برگزاری شرایط پیش فروش خودرو نمودند و در این میان افراد بسیاری نیز در پیش خریدهای این دو کمپانی شرکت نمودند. بسیاری از تحلیلگران اقتصادی در زمان برگزاری این دوره های پیش فروش اعلام نمودند که قیمت خودرو با توجه به تقاضا و میزان ثبت نام افراد در ماه های آتی سال جاری با کاهش بسیار زیادی روبرو خواهد شد ولی در این میان به دلیل زمان های تحویل طولانی مدت نه تنها چنین اتفاقی نیوفتاد بلکه افزایش قیمت بسیار زیادی در بازار آزاد حاصل شد.

از طرفی دیگر یکی از خودروهای ایرانی بسیار پرطرفدار، خودروی پراید سایپا و یا به طورکلی سری X100 گروه خودروسازی سایپا می باشد که افراد بسیاری اقدام به خرید این خودروها می نمایند.به همین خاطر اصلا افراد انتظار نداشتند که قیمت این خودرو تا این حد افزایش یابد. با تمامی این تفاسیر، سایپا پس از انجام فرآیند پیش فروش قیمت کارخانه ای خودروهای خود را نیز افزایش داد و همین مسئله سبب شد تا افرادی که در این شرایط پیش فروش شرکت کرده بودند، دست به اعتراض بزنند و مسئولان این کمپانی مجبور به پاسخ شوند.

اکنون نگاهی به قیمت های جدید سری X100 سایپا در بهمن ماه 97 می اندازیم؛

قیمت پراید

همانطور که می بینید قیمت این سری از خودروهای سایپا تفاوت چندانی با قیمت بازار آزاد هم اکنون ندارد ولی به نظر شما آیا افزایش قیمت خودروها در کارخانه می تواند سبب کاهش قیمت آن ها در بازار آزاد گردد؟ آیا ارزش خودروی پراید به معنای واقعی همین مقدار می باشد؟ نظرات خود را در بخش نظرها با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید  اتمام زمان ثبت نام اینترنتی ساپیا نزدیک است

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

4.8/5 - (84 امتیاز)

نظرات در مورد : قیمت جدید پراید بهمن 97

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *