هر آنچه در رویداد سرفیس 2021 مایکروسافت گذشت

هر آنچه در رویداد سرفیس 2021 مایکروسافت گذشت

مایکروسافت در جریان رویداد سرفیس 2021 از چندین محصولات جدید این برند خود رونمایی کرد که باید به سرفیس پرو 8، سرفیس دوئو 2، سرفیس لپ تاپ استودیو و برخی دیگر اشاره کرد. اگر شما موفق نشدید این رویداد را تماشا کنید ما در این مطلب می خواهیم هر محصولی که طی این ایونت معرفی شده را با شما آشنا کنیم.

 

مایکروسافت سرفیس دوئو 2

هر آنچه در رویداد سرفیس 2021 مایکروسافت گذشت

این گوشی هوشمند تاشو در واقع نسل جدید سرفیس دوئو بوده که از طراحی بهبودیافته و مشخصات سخت افزاری بهتر بهره می برد. دیوایسی که از سیستم عامل اندروید 11 برخوردار است و مشخصاتی نظیر پردازنده 5جی اسنپدراگون 888، حافظه رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 128/256/512 گیگابایتی، باتری 4449 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 23 واتی، پورت USB-C و برخی دیگر دارد.

سرفیس دوئو 2 از یک نمایشگر دیجیتال در قسمت لولا برخوردار است که موجب به نمایش درآمدن نوتیفیکیشن ها می شود. همچنین باید به دوربین عقب سه گانه 16/12/12 مگاپیکسلی اشاره کرد که نسبت به نسل قبل ارتقایی محسوب می شود.

با تمام این تفاسیر نسل جدید سرفیس دوئو یک مدل کامل شده است که با قیمت پایه 1499 دلار و قیمت نهایی 1900 دلاری راهی بازار خواهد شد. البته تاریخ عرضه 5 اکتبر سال جاری خواهد بود که چندان طولانی نیست.

 

مایکروسافت سرفیس پرو 8

هر آنچه در رویداد سرفیس 2021 مایکروسافت گذشت

دیگر محصول رونمایی شده تبلت هیبریدی سرفیس پرو 8 بود. این تبلت در واقع نسخه ارتقایافته سرفیس پرو 7 است که از نمایشگر کم حاشیه تر و مشخصات سخت افزاری بروزرسانی شده بهره می برد. مشخصاتی که قطعا برای علاقمندان به تبلت جذابیت کمی نخواهد داشت.

این تبلت نمایشگر 1440 پیکسل با نرخ نوسازی 120 هرتز و فناوری پیکسل سنس دارد. یکی از ویژگی های برجسته افزوده شدن پورت تاندربولت 4 است که موجب می شود بتوان گرافیک خارجی یا نمایشگر دوم را به سرفیس پرو 8 متصل کرد.

متاسفانه در سال های گذشته سری سرفیس پرو از این قابلیت به دور بود و نتوانست مورد توجه قرار گیرد. نسخه پایه این تبلت 1099 دلار است و با سیستم عامل ویندوز 11 هم عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که این تبلت از قلم سرفیس اسلیم پن 2 که در واقع یک قلم پیشرفته با فناوری هپتیک است، بهره می برد. اگرچه باید قلم را به صورت جداگانه خریداری کنید و در کنار تبلت ارائه نمی شود.

بیشتر بخوانید  جزئیات کلیدی تبلت سرفیس پرو 8 پیش از رونمایی فاش شد

این تبلت هم مانند گوشی سرفیس دوئو 2 از 5 اکتبر برای خرید دردسترس است و به پردازنده نسل یازدهم اینتل، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شد.

 

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ استودیو

هر آنچه در رویداد سرفیس 2021 مایکروسافت گذشت

گل سرسبد رویداد امسال مایکروسافت، لپ تاپ منحصربفرد سرفیس لپ تاپ استودیو بود. به نوعی که مایکروسافت آن را قوی ترین دستگاه سرفیسی می داند که مشخصات کلیدی برجسته ای را دربرمی گیرد. این لپ تاپ همانند برخی نوت بوک های حرفه ای مالتی مدیا، به نمایشگر تبدیل شونده و قابل حرکتی مجهز است که افراد می توانند آن را به صورت یک تبلت به کار گیرند.

حالتی که نمایشگر سرفیس لپ تاپ استودیو دارد، بسیار شبیه به سرفیس استودیو بوده و در واقع این دستگاه ترکیبی از سرفیس استودیو و سرفیس بوک به حساب می آید. با ویژگی نظیری حافظه رم 32 گیگابایتی، حافظه اس اس دی 1 ترابایتی، پردازنده نسل یازدهم اینتل، گرافیک مستقل RTX 3050  و برخی دیگر، این لپ تاپ محصول برجسته ای بوده و همچنین نمایشگر پروضوح 2000*3000 پیکسل با نرخ نوسازی 120 هرتز دارد و نسبت تصویر 3:2 و فناوری پیکسل سنس را دربرمی گیرد.

با تمام این ویژگی های بزرگ، سرفیس لپ تاپ استودیو چندان ارزان نیست و نسخه پایه آن 1600 دلار قیمت دارد و برای خرید بهترین نسخه باید بیش از 2000 دلار هزینه کنید. پیش خرید سرفیس لپ تاپ استودیو از 5 اکتبر امسال آغاز خواهد شد.

 

مایکروسافت سرفیس گو 3

هر آنچه در رویداد سرفیس 2021 مایکروسافت گذشت

یکی دیگر از محصولات رونمایی شده در جریان رویداد امسال سرفیس، رونمایی تبلت اقتصادی سرفیس گو 3 است. این دستگاه در واقع جانشین نسل پیشین تلقی می شود، که طراحی بهبودیافته و مشخصات سخت افزاری بهتری پیدا کرده است.

سرفیس گو 3 تبلت برجسته ای است برای افرادی که به دنبال محصولی اقتصادی از مایکروسافت هستند و می خواهند عملکرد ایده آلی را انتظار داشته باشند. این تبلت به پردازنده نسل جدید اینتل مجهز شده و با قیمت 400 دلار قابل تهیه است.

اگر قصد دارید تبلتی داشته باشید که بتواند در عین قیمت مناسب، نظر شما را در کاربری جلب کند، این دیوایس مایکروسافت همان گزینه ای بوده که نباید به سادگی از کنارش گذشت. بلکه باید تجربه کاربری خوبی داشت.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هر آنچه در رویداد سرفیس 2021 مایکروسافت گذشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *