هر آنچه از سری گلکسی اس 22 سامسونگ می دانیم

هر آنچه از سری گلکسی اس 22 سامسونگ می دانیم

سامسونگ در اوایل سال 2022 قصد دارد خانواده پرچمدار گلکسی اس 22 را در سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا معرفی کند. اسمارتفون هایی که رده بالا بوده و از مشخصات کلیدی برجسته برخوردار هستند.

تاکنون شایعات مختلفی درباره این سری دریافت کردیم و گویی برند کره ای می خواهد بزودی با معرفی خانواده گلکسی اس 22، به شایعات همیشگی پایان دهد. سامسونگ Galaxy S21 به راحتی یکی از بهترین گوشی های سال است که طراحی جدید خیره کننده، مشخصات پرچمدار و موارد دیگر را ارائه می دهد. اما در حال حاضر ما منتظر دستگاه پرچمدار بعدی سامسونگ هستیم که به طور موقت Galaxy S22 نامیده می شود. تا رونمایی این سری فاصله نسبتا زیادی باقی نمانده اما همچنان فاصله وجود دارد. با این حال، ما برخی شایعات را در مورد دستگاه آینده شنیده ایم.

در این مطلب قصد داریم هر آنچه از سری گلکسی اس 22 می دانیم را مطرح کنیم با ما همراه باشید.

هر آنچه از سری گلکسی اس 22 سامسونگ می دانیم

مشخصات سری گلکسی اس 22 سامسونگ

برکسی پوشیده نیست که سامسونگ همیشه مشخصات پرچمدار را برای سری گوشی های گلکسی اس خود به کار می گیرد. سری گلکسی اس 22 هم از این قاعده مستثنی نیستند و انتظار داریم بهترین های سال 2022 به حساب بیایند.

در حالی که ما هنوز مشخصات دقیقی از سری Galaxy S22  نداریم. با این حال ، ما می توانیم برخی پیش بینی ها را داشته باشیم که شایان ذکر است، این گوشی ها احتمالاً جز اولین گوشی هایی خواهند بود که از چیپ رده بالا اسنپدراگون 898 قدرت می گیرند، همانطور که سال جاری چنین بود و به چیپ اسنپدراگون 888 تجهیز شدند. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ می تواند تراشه بعدی Snapdragon را نیز تولید کند. تراشه جدید همچنین ممکن است Snapdragon 898 نامیده شود، اگرچه باید منتظر ماند و دید.

برخی از شایعات نشان می دهد که سری Galaxy S21 حتی ممکن است شامل تراشه گرافیکی AMD نیز باشد و این امر برای گیمرهای موبایل می تواند خبر خوشحال کننده به حساب بیاید. سامسونگ مدتهاست که با مایکروسافت همکاری می کند، بنابراین این امکان وجود دارد که این تراشه گرافیکی بهبود یافته به نحوی به Xbox Game Pass متصل شود. گزارش DigiTimes حتی نشان می دهد که این گوشی ها نوعی فناوری خنک کننده محفظه بخار را ارائه می دهند.

شایعات دیگر نشان می دهد که سامسونگ از شارژر سریع تری استفاده می کند ، اما فقط در Galaxy S22 Ultra. به گفته افشاکننده مطرح یعنی Ice Universe، شارژر ممکن است از نوع 45 واتی باشد.

 

صفحه نمایش سری گلکسی اس 22 سامسونگ

کل سری Galaxy S21 نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می دهد که باعث ایجاد حس بهتر و ایجاد انیمیشن های روان می شود. ما انتظار داریم که در Galaxy S22 همچنین باشد و بعید است تغییری حاصل گردد. این احتمال وجود دارد که گوشی های مورد اشاره در نسخه استاندارد و پلاس FHD+ و در نسخه اولترا QHD+ باشد. هر سه گوشی ممکن است نرخ نوسازی متغیری را ارائه دهند، به این معنی که آنها می توانند در صورت لزوم با کاهش مصرف باتری، میزان نوسازی را کاهش دهند.

یک گزارش جدید در Weibo از افشاکننده معروف Ice Universe نشان می دهد که Galaxy S22 استاندارد دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی، در حالی که Galaxy S22+ دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی و Galaxy S22 Ultra به نمایشگر 6.81 اینچ مجهز است. حتی اگر وضوح تصویر و میزان بازخوانی آن ثابت بماند، ممکن است نمایشگرها ارتقا پیدا کنند. به عنوان مثال ، آنها می‌توانند روشن تر باشند و تجربه کاربری بهتر ارائه دهند. سامسونگ می تواند فناوری نرخ نوسازی متغیر پویا را که در حال حاضر تنها توسط Galaxy S21 Ultra ارائه می شود، در کل سری گلکسی اس 22 تعبیه کند.

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از سری گلکسی اس 24 سامسونگ

اگرچه گفته شده نمایشگر با پنل بهبودیافته همراه است.

 

دوربین سری گلکسی اس 22 سامسونگ

هر آنچه از سری گلکسی اس 22 سامسونگ می دانیم

دوربین سری Galaxy S21 در بین بهترین دوربین گوشی های هوشمند قرار می گیرد و با این حال سری Galaxy S22 احتمالاً آن را به سطح بعدی می رساند. بر اساس گزارش اطلاعاتی که معمولاً از افشاکنندگان سامسونگ منتشر شده است، این ارتقاء می تواند به لطف مشارکت با Olympus صورت گیرد.

افشاکننده سامسونگ Ice Universe به مشخصات دوربین گوشی اشاره می کند. براساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی S22 و S22+ هر دو دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3x هستند. از سوی دیگر، Galaxy S22 Ultra دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، فوق عریض 12 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم 3x و زوم اپتیکال 10 مگاپیکسلی تله فوتو 10 برابر است.

ممکن است کل سری به روزرسانی های دیگری علاوه بر دوربین دریافت کنند. سامسونگ به تازگی یک پست وبلاگی منتشر کرده است که در آن از سنسور دوربین جدید 50 مگاپیکسلی به نام ISOCELL JN1 استفاده می کند. ادعا می شود این سنسور می تواند تصویری 50 مگاپیکسلی با رنگ های عمیق در مدل های کوچک تر داشته باشد. این می تواند باعث ایجاد ضربه کوچکتر در دوربین گوشی ها شود.

Ice Universe همچنین می گوید سامسونگ روی سنسور 50 مگاپیکسلی RGBW مشغول کار است. این نوع سنسور می تواند تصاویری با کنتراست بهتر ثبت کند.

 

طراحی سری گلکسی اس 22 سامسونگ

یکی از بخش هایی که انتظار داریم بزرگ ترین تغییر را داشته باشد، طراحی سری گلکسی اس 22 است. سامسونگ با Galaxy S21 به طراحی گلکسی اس جان تازه ای بخشید، اما این شرکت چندان عجیب نیست که گوشی های خود را هر یک یا دو سال در زمینه طراحی بروزرسانی کند. بنابراین ، این بدان معنا نیست که ما شاهد بروزرسانی بزرگ دیگری برای Galaxy S22 نخواهیم بود.

ما هنوز هیچ شایعه ای در مورد طراحی سری Galaxy S22 نشنیده ایم ، بنابراین هنوز هیچ چیز مشخص نیست. به طور کلی ، ما انتظار داریم شباهت هایی بین سری Galaxy S21 و سری Galaxy S22 وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، Galaxy S22 رده پایین احتمالاً به اصطلاح “glasstic” را در گلکسی S21 استاندارد عرضه می کند ، در حالی که Galaxy S22+ و Galaxy S22 Ultra ممکن است شیشه برتر برتر را حفظ کنند.

ما انتظار داریم که سری Galaxy S22 دارای دوربین سلفی حفره ای باشد و خبری از حسگر زیر نمایشگر نیست. در بخش عقب نیز دوربین برجسته ای وجود خواهد داشت و مشخص نیست این اطلاعات صحت دارد یا خیر.

 

قیمت سری گلکسی اس 22 سامسونگ

سامسونگ قیمت تمام سری Galaxy S21 را نسبت به سری S20 قبل از آن مقرون به صرفه کرده است و ما امیدواریم که قیمت Galaxy S22 بهتر باشد. در این صورت ، Galaxy S22 استاندارد 800 دلار ، Galaxy S22+ بیش از 1000 دلار و Galaxy S22 Ultra  بیش از 1200 دلار باشد.

با تمام این تفاسیر پیش بینی می شود سری گلکسی اس 22 در اوایل سال 2022 ماه فوریه یا ژانویه رونمایی شود و اطلاعات بیشتری در کار نیست.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هر آنچه از سری گلکسی اس 22 سامسونگ می دانیم

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *