سونی به رکورد فروش 25 میلیونی پی اس 5 رسید

سونی به رکورد فروش 25 میلیونی پی اس 5 رسید

سونی اخیراً آخرین گزارش درآمد خود را به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد کنسول‌های PS5 فروش بالایی دارند. این شرکت تا به امروز بیش از 25 میلیون واحد از مدل کنسول پلی استیشن 5 خود را فروخته است. بنابراین در اینجا تمام جزئیات وجود دارد.

طبق یادداشت های رسمی، غول فناوری ژاپنی به اشتراک گذاشته است که تنها در این سه ماهه حدود 3.3 میلیون دستگاه از کنسول های پلی استیشن 5 را فروخته است. با این کار، این شرکت تا به امروز موفق به فروش بیش از 25 میلیون واحد از PS5 شده است. علاوه بر این، این برند همچنین پیش‌بینی کرده بود که تا پایان سال مالی 2022 در مجموع 18 میلیون PS5 بفروشد. اگرچه، این برند در نیمه‌ی سال مالی تنها حدود 5.7 میلیون دستگاه فروخته است، که به این معنی است که فاصله زیادی با آن دارد. انتظار فروش در حال حاضر

با این حال، علیرغم اینکه سونی هیچ افزایش قابل توجهی در فروش واحدها نسبت به سال گذشته ندیده است، درآمد حاصل از فروش شاهد افزایش قابل توجه 12 درصدی بوده است. این تا حدی به دلیل افزایش قیمت در اوایل سال جاری بود. اما، به دلیل خرید اخیر استودیوی بازی سازی شناخته شده Bungie، که پشت سه گانه اصلی Halo بود، سود 49 درصد کاهش یافت.

سونی سال گذشته تنها حدود 11.5 واحد از کنسول بازی PS5 را فروخت، بنابراین می‌توان انتظار داشت که فروش سال 2022 بیشتر از سال قبل باشد. اما باید دید آیا این شرکت موفق به دستیابی به هدف فروش 18 میلیون دستگاهی خود می شود یا خیر. در ماه مه 2022، این برند همچنین اعلام کرده بود که تولید PS5 را برای پاسخگویی به تقاضا در حالی که مشکلات زنجیره تامین کاهش می‌یابد، افزایش خواهد داد. از آنجایی که هنوز به هدف 18 میلیون واحدی خود پایبند است، ممکن است این شرکت در آستین خود یک آستین داشته باشد. بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر منتظر بمانید.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چه داستانی در بازی God of War: Ragnarok شاهد هستیم

نظرات در مورد : سونی به رکورد فروش 25 میلیونی پی اس 5 رسید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *