شیائومی 12 ایکس گوشی اقتصادی اما پرچمدار

شیائومی 12 ایکس گوشی اقتصادی اما پرچمدار

اخیراً گزارش شد که شیائومی قصد دارد به زودی گوشی هوشمند جدیدی با پردازنده اسنپدراگون 870 کوالکام و پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی را در بازار جهانی عرضه کند. گزارش‌های قبلی همچنین اشاره کردند که ممکن است گوشی هوشمند دیگری با پردازنده اسنپدراگون 870 تحت برند Redmi نیز وجود داشته باشد. اکنون به گفته Kacper Skrzypek، یک گوشی هوشمند جدید شیائومی با اسم رمز “Psyche” و نام رسمی Xiaomi 12X به زودی معرفی و عرضه خواهد شد. او همچنین برخی از مشخصات کلیدی گوشی هوشمند آینده شیائومی 12X را به اشتراک گذاشت.

شماره مدل این گوشی هوشمند شیائومی 12X برای بازار چین 2112123AC و برای بازار جهانی 2112123G است. از طریق اسناد لو رفته پایگاه داده IMEI که سازنده اطلاعات به اشتراک گذاشته است، تأیید شده که نسخه جهانی با نام Xiaomi 12X عرضه خواهد شد. این به خوبی می تواند جانشین گوشی بسیار محبوب شیائومی Mi 11X باشد.

با این حال، با توجه به اطلاعات لو رفته، شیائومی 12X آینده ممکن است در هند عرضه نشود. گزارش‌های قبلی همچنین اشاره می‌کردند که گوشی هوشمند آینده با شماره مدل 2112123AC در وب‌سایت‌های TENAA و گواهی 3C نیز مشاهده شده است.

بر اساس گفته‌های سازنده، شیائومی 12 ایکس دارای صفحه نمایش 6.28 اینچی FHD+ AMOLED است که وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل را ارائه می‌کند. نمایشگر این گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتز و فناوری HDR10 نیز پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند همچنین می تواند دارای حسگر اثرانگشت جانبی باشد و از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر فاصله خواهد گرفت.

گذشته از آن شیائومی از چیپست  کوالکام Snapdragon 870 بهره می برد و پیکربندی حافظه رم و حافظه آن هنوز فاش نشده است. افشاگر همچنین تایید کرد که این گوشی هوشمند دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود و جزئیات سایر سنسورهای دوربین هنوز مشخص نیست. در هر صورت برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود چینی ها چه برنامه ای دارند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تاریخ رونمایی تبلت Xiaomi Pad 6 Max فاش شد

نظرات در مورد : شیائومی 12 ایکس گوشی اقتصادی اما پرچمدار

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *