هدفون وان پلاس Nord Buds CE معرفی شد

هدفون وان پلاس Nord Buds CE معرفی شد

وان پلاس اوایل به تازگی یک هدفون بی سیم جدید را در هند معرفی کرده است. ایربادز جدید Nord Buds CE نام داشته که دومین مدل TWS این شرکت از برند Nord است.  ابتدا در مورد هدفون های بی سیم صحبت می کنیم، هدفون های جدید دارای طراحی نیمه در گوش همراه با ساقه کوتاه هستند. این دستگاه به درایورهای باس پویا 13.4 میلی متری و همچنین اتصال بی سیم بلوتوث 5.2 مجهز شده است.

از آنجایی که وان پلاس Nord Buds CE بخشی از خانواده ارزان‌تر Nord است، قابلیت حذف فعال نویز را ارائه نمی‌کند. با این حال، با حذف نویز هوش مصنوعی برای تماس ها ارائه می شود. این هدفون جدید از فرمت های AAC و SBC نیز پشتیبانی می کند. وزن هر گوشی تنها 3.5 گرم است و یک بسته باتری 27 میلی آمپر ساعتی دارد که می تواند تا 4.5 ساعت پخش صدا و 3 ساعت تماس تلفنی را ارائه دهد. از سوی دیگر، کیس شارژ دارای یک بسته باتری 300 میلی آمپر ساعتی بوده که می تواند 20 ساعت بیشتر عمر باتری را ارائه دهد. علاوه بر این، تنها 10 دقیقه شارژ از طریق درگاه USB Type C تا 81 دقیقه پخش صدا را ارائه می دهد.

 

از دیگر ویژگی های آن می توان به مقاومت در برابر آب با استاندارد IPX4، اتصال سریع OnePlus، اکولایزر اصلی صدا و پشتیبانی از اپلیکیشن HeyMelody اشاره کرد. در حال حاضر، Nord Buds CE با قیمت 2299 روپیه به فروش خواهد رسید و از 4 آگوست 2022 برای خرید در Flipkart و وب سایت رسمی شرکت و فروشگاه های خرده فروشی در دسترس خواهد بود. همچنین در دو رنگ، یعنی سفید و خاکستری به فروش می رسد. برای کسب جزئیات تکمیلی به وب سایت شرکت وان پلاس مراجعه کنید. این کمپانی بزودی گوشی های پرچمدار جدید به عنوان وان پلاس ایس پرو معرفی خواهد کرد که از مشخصات کلیدی قابل توجهی بهره می برد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  تاریخ رونمایی گوشی OnePlus Ace Pro مشخص شد

نظرات در مورد : هدفون وان پلاس Nord Buds CE معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *