لاجیتک بزودی ابزار گیمینگ جدید معرفی می کند

لاجیتک بزودی ابزار گیمینگ جدید معرفی می کند

هیجان در جامعه گیمرها در حال افزایش بوده زیرا لاجیتک، شرکت مطرح تولیدکننده ادوات گیمینگ، امروز یک ویدیوی تیزری منتشر کرد. این کلیپ کوتاه حاکی از آن بوده که لاجیتک محصول نسل بعدی خود را در 24 می معرفی خواهد کرد که شایعاتی را پیرامون این مدل به دنبال داشت.

در حالی که این ویدئو جزئیات زیادی را در مورد محصول آینده فاش نمی کند، منابع داخلی صنعت با شایعات و اطلاعات انتشاریافته، پیرامون محصولات جدید لاجیتک گزارشی فاش کردند. بر اساس گزارش ها، لاجیتک با متخصصانی برای توسعه این محصول مورد انتظار همکاری کرده است.

منابع داخلی می گویند این مدل جانشین ماوس گیمینگ بی سیم بسیار محبوب G Pro X (GPX) خواهد بود که گزینه پرچمدار و قابل توجه لاجیتک است. علاوه بر این، انتظار می‌رود که شرکت محصولات جدیدی را به سری Logicool G Pro X از جمله هدست‌های گیمینگ و صفحه‌کلیدهای مکانیکی LIGHTSPEED را بیافزاید.

جالب اینجاست که یک فهرست فاش شده در فروشگاه رسمی Taobao به طور خلاصه چیزی که به نظر می رسد نسل سوم ماوس گیمینگ بی سیم Logitech G Pro X (GPX) باشد را نشان می دهد. متأسفانه صفحه محصول مدت کوتاهی پس از کشف حذف شد و علاقه مندان را در مورد قابلیت ها و ویژگی های ماوس شگفت زده کرد.

اگرچه تایید نشده، اما منابع نشان می‌دهند که وزن ماوس گیمینگ بی‌سیم Logitech G Pro X (GPX) تنها ۴۹ گرم است. گفته می شود که دارای سنسور 35K Hero با نرخ نمونه برداری بی سیم LIGHTSPEED بیش از 8 کیلوهرتز و سوئیچ های هیبریدی Lightforce است که نویدبخش عملکرد و پاسخگویی بی نظیر خواهد بود.

توجه به این نکته مهم است که لاجیتک هنوز در مورد ویژگی های سری محصول آینده خود اعلامیه رسمی ارائه نکرده است. توصیه می‌شود تا زمانی که لاجیتک بیانیه‌ای رسمی ارائه نکرده، نباید به شایعات پرداخت. در دیگر خبرها لاجیتک هدست Zone Learn را با محوریت کودکانه دارای پد گوش قابل تعویض معرفی کرد. درایورهای صوتی Zone Learn برای وضوح صدا تنظیم شده کارآمد هستند و جهت برنامه های یادگیری دیجیتالی مناسب هستند. لاجیتک Zone Learn به گونه ای طراحی شده که بادوام بوده و دارای بدنه ای مقاوم در برابر جویدن دهان هستند.

بیشتر بخوانید  انتشار مشخصات کلیدی کنسول دستی G Cloud لاجیتک

قطعات هدست نیز به راحتی قابل تعویض بوده و می توانید پدهای گوش و کابل ها را تعویض کنید. مشتریان می توانند بین پدهای روی گوش و همچنین کابل‌های 3.5 میلی متری aux، USB-A و USB-C برای Zone Learn یکی را انتخاب کنند. در حالی که پدهای روی گوش عایق صدا بیشتری را ارائه می دهند، پدهای روی گوش آگاهی محیطی را فراهم می کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : لاجیتک بزودی ابزار گیمینگ جدید معرفی می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *