انتشار آپدیت جدید برای نسل اول گلکسی فولد

انتشار آپدیت جدید برای نسل اول گلکسی فولد

چند ماه از دریافت به‌روزرسانی نرم افزاری نسل اول Galaxy Fold در خارج از کره می‌گذرد، اما سامسونگ اکنون در حال تغییر آن است. به‌روزرسانی امنیتی می 2023 در فرانسه منتشر شد و کشورهای بیشتری احتمالاً این بروزرسان را دریافت کنند.

سامسونگ در اوایل ماه می، انتشار به‌روزرسانی می 2023 را برای گلکسی فولد در کره آغاز کرد، اما اکنون، این وصله امنیتی راه خود را به سمت نوع بین‌المللی SM-F900F باز کرده است. به نظر می‌رسد فرانسه اولین کشوری است که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کند، اما پیش بینی می شود که این سیستم عامل در روزها و هفته‌های آینده در سراسر اروپا و فراتر از آن گسترش یابد.

طرفداران سامسونگ که هنوز گلکسی فولد اصلی را دارند، می توانند نسخه نرم افزاری F900FXXU6HWE2 را جستجو کنند. اما با وجود اینکه نسخه نرم افزاری به ویژگی‌های جدید اشاره می‌کند، تغییرات تنها به بهبود امنیت اشاره دارد.

گلکسی فولد دیگر به‌روزرسانی‌های عمده سیستم‌عامل اندروید را دریافت نمی‌کند و تا پایان عمر خود از اندروید 12 استفاده خواهد کرد. اما سامسونگ برای مدتی طولانی‌تر به انتشار آپدیت امنیتی ادامه خواهد داد و احتمالاً در سال 2024 زمانی که این گوشی به سن پنج سالگی برسد، متوقف خواهد شد. در واقع، از زمانی که گلکسی فولد عرضه شد، مدت زیادی می‌گذرد و در این مدت بسیاری موارد تغییر کرده است.

اگر از کاربران گلکسی فولد هستید، احتمالاً می‌دانید که می‌توانید با باز کردن برنامه تنظیمات، دسترسی به «به‌روزرسانی نرم‌افزار» و ضربه زدن روی «دانلود و نصب»، به‌روزرسانی‌های میان‌افزار جدید را بررسی کنید. در اخباری مرتبط گزارش های اخیر حاکی از آن است که ممکن بوده سامسونگ با کوالکام برای تولید تراشه های اسنپدراگون 8 نسل 4 برای مدل های منتخب سری گلکسی اس 25 همکاری کند. در حالی که انتظار می‌رود برخی از گوشی‌های گلکسی اس 24 دارای پردازنده اگزینوس 2400 سامسونگ باشند، سامسونگ احتمالاً یک سال بعد می‌تواند استفاده از تراشه‌های اسنپدراگون سفارشی‌شده را از سر بگیرد و برخی از این تراشه‌ها توسط Samsung Foundry ساخته می‌شوند.

طبق اطلاعات داخلی به اشتراک گذاشته شده توسط افشاگر Revegnus، پردازنده Snapdragon 8 Gen 4 با استفاده از فرآیند 3 نانومتری TSMC (N3E) ساخته خواهد شد. از سوی دیگر، شایعه شده که نسخه Snapdragon 8 Gen 4 For Galaxy از فرآیند 3 نانومتری GAP (3GAP) سامسونگ Foundry استفاده می کند. این پیشرفت نشان می‌دهد که گره 3 نانومتری Samsung Foundry می‌تواند از نظر عملکرد و کارایی با فرآیند 3 نانومتری TSMC رقابت کند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این جزئیات باید با احتیاط در نظر گرفته شوند، زیرا هنوز دو سال دیگر از Galaxy S25 باقی مانده است و احتمالاً اطلاعات دقیق تری در اواخر سال 2024 ظاهر می شود.

بیشتر بخوانید  گوشی Galaxy A14 4G سامسونگ بزودی از راه می رسد

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار آپدیت جدید برای نسل اول گلکسی فولد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *