شیائومی 7 میلیون گوشی 5جی راهی بازار هند کرد

شیائومی 7 میلیون گوشی 5جی راهی بازار هند کرد

چندین کشور در سراسر جهان مدتی است که شبکه 5G دارند. اما هند، دومین بازار بزرگ گوشی های هوشمند جهان، هنوز شاهد استقرار نسل بعدی شبکه های تلفن همراه نیست. اگرچه قرار است تا پایان این ماه اتفاق بیفتد، اما شایعه شده است که با چند هفته تاخیر نیز انجام خواهد شد.

پیش از عرضه 5G در منطقه، شیائومی، بزرگ‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در کشور، اعلامیه‌ای را اعلام کرد. این شرکت می گوید که بیش از 7 میلیون گوشی هوشمند 5G را از ماه می‌ 2020 تا ژوئن 2022 در هند ارسال کرده و این شرکت به داده های IDC استناد می کند.

اولین گوشی هوشمند 5G شیائومی در هند Mi 10 5G بود. این گوشی برای اکثر هندی ها مقرون به صرفه نبود زیرا با قیمت 44999 روپیه معرفی شد. بعدها Mi 10T 5G و Mi 10T Pro 5G به عرضه رسیدند. این گوشی ها فقط کمی ارزان تر از مدل قبلی بودند.

سپس، در ژانویه 2021، شیائومی سال را با مقرون به صرفه ترین تلفن هوشمند 5G خود در منطقه تا به امروز آغاز کرد و آن چیزی نبود جز Mi 10i 5G. این گوشی از 20999 روپیه شروع می‎‌شود و این گوشی یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های 5G در زمان خود در بازار بود.

شیائومی در جولای 2021 با معرفی Redmi Note 10T 5G با قیمت 13999 روپیه، قیمت اولیه گوشی‌های 5G را کاهش داد. بیش از یک سال بعد، Poco M4 5G در حال حاضر ارزان‌ترین گوشی هوشمند 5G شیائومی در هند با قیمت تنها 10999 روپیه است.

با این حال، تلفن های هوشمند اولیه 5G از شیائومی و حتی سایر برندها فقط پشتیبانی باند محدودی را ارائه می کردند. از این رو، برخی از آنها ممکن است نتوانند تجربه خوبی از 5G را هنگام فعال شدن شبکه ها ارائه دهند. اما خوشبختانه مدل های اخیر تقریباً تمام باندهای مورد نیاز را دارند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دو گوشی جدید شیائومی گواهی CMIIT گرفتند

نظرات در مورد : شیائومی 7 میلیون گوشی 5جی راهی بازار هند کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *