سامسونگ در نمایشگاه MWC 2021 حضور ندارد

سامسونگ در چند سال گذشته سعی داشته به نمایشگاه MWC رفته و حضوری پررنگ داشته باشد. اما قرار نیست این برنامه در سال 2021 هم ادامه داشته باشد و از این رو برند کره‌ای قصد دارد از حضور در MWC 2021 انصراف دهد.

سامسونگ الکترونیک از نمایشگاه های حضوری در آینده چشم پوشی می کند. این شرکت در روز سه شنبه در بارسلونا به دلیل نگرانی های جدید ویروس کرونا ، اظهار داشت ، اگرچه قصد دارد به صورت آنلاین به این رویداد بپیوندد. بزرگترین فروشنده تلفن های هوشمند جهان محصولات و فناوری های خود را به صورت “آفلاین” در نمایشگاه تجارت فناوری های موبایل که بین 28 ژوئن و 1 ژوئیه در بارسلون اسپانیا برگزار می شود، به نمایش نمی گذارد.

این شرکت در بیانیه ای گفت: “سلامتی و ایمنی كارمندان ، شركا و مشتریان اولویت اول ماست ، بنابراین ما تصمیم گرفته ایم كه از نمایشگاه حضوری در نمایشگاه MWC امسال كناره گیری كنیم.” “ما مشتاقانه منتظر مشارکت واقعی و ادامه کار با GSMA و شرکای صنعت برای پیشبرد تجارب جدید تلفن همراه هستیم.” MWC در کنار نمایشگاه Consumer Electronics در ایالات متحده و IFA در آلمان یکی از سه رویداد برتر فناوری در جهان محسوب می شود. این نمایشگاه معمولاً بین اواخر فوریه و اوایل مارس هر سال در بارسلون برگزار می شد ، اما نمایشگاه فناوری سال گذشته به دلیل COVID-19 لغو شد و امسال به ژوئن منتقل شد.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ ، شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات ، از جمله سونی ، نوکیا و اریکسون ، قبلاً اعلام انصراف از این رویداد را به دلیل نگرانی در مورد گسترش COVID-19 اعلام کرده اند. در میان شرکت های محلی ، KT Corp ماه گذشته تصمیم گرفت که در نمایشگاه های حضوری MWC 2021 شرکت نکند.

شرکت SK Telecom ، بزرگترین شرکت تلفن همراه کشور ، هنوز مشارکت خود را تأیید نکرده است ، اما طبق انتظارات صنعت، انتظار می رود از نمایشگاه های آفلاین نیز بگذرد. شماره 3 شرکت مخابراتی کشور، محصولات خود را به طور مشترک با LG Electronics Inc در MWC به نمایش گذاشته است. این منابع گفتند ، از آنجا که ال جی الکترونیکس اخیراً تصمیم گرفت از تجارت تلفن های هوشمند جدا شود، بعید است شرکت مخابراتی تلفن همراه به این رویداد بپیوندد.

بیشتر بخوانید  سامسونگ موفق به کسب تندیس زرین برند برتر از نگاه مصرف‌کنندگان شد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : سامسونگ در نمایشگاه MWC 2021 حضور ندارد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *