کولر هوشمند MIJIA شیائومی معرفی شد

کولر هوشمند MIJIA شیائومی معرفی شد

شیائومی یک دستگاه تهویه مطبوع MIJIA دیگر با رتبه‌بندی مصرف برق عالی در چین عرضه کرده است. کولر گازی MIJIA 3HP Gold Edition صرفه جویی قابل توجهی در مصرف برق تا 489 کیلووات ساعت در سال ارائه می دهد. این دستگاه با طراحی ساده عرضه می شود و به لیستی از تهویه مطبوع موفق MIJIA در بازار چین می پیوندد.

نسخه جدید تهویه مطبوع شیائومی MIJIA با روکش طلا از ساختار بدنه معلق بهره می برد. طراحی بیرونی تنظیمات ساده اما همه کاره تکرارهای قبلی کولر گازی را حفظ کرده است. طراحی با روکش طلا به کولر گازی جلوه ای درجه یک می دهد. تهویه مطبوع با کنترل های هوشمند و دسترسی به اکوسیستم خانه هوشمند MIJIA ارائه می شود. از تنظیم از طریق برنامه گوشی هوشمند و همچنین از طریق دستورات صوتی Xiaoai پشتیبانی می کند. بنابراین می توان تهویه مطبوع را به لامپ ها، قفل درها، روبات های جاروبرقی و سایر ابزارهای هوشمند متصل کرد.

کولر گازی MIJIA 3HP Gold Edition دارای سیستم تبدیل فرکانس کامل DC است. چرخ باد با قطر 102 میلی متر آن حجم هوای 1050 متر مربع در ساعت را برای سرمایش و گرمایش سریع هوا به دست می آورد. استاندارد بهره وری انرژی سطح 2 را با حداکثر 3.91 APF برآورده می کند. این به معنای صرفه جویی عظیم انرژی است که به طور متوسط 489 کیلووات ساعت در سال تخمین زده می شود. حالت باد کولر گازی جدید نیز موثرتر از کولرگازی های سطح 3 فعلی است. همچنین از حالت های باد سایه بان، باد فرش و بادهای فراگیر پشتیبانی می کند. این می تواند مناسب ترین اثر را حتی در شرایط شدید بادهای سرد یا بادهای گرم اتخاذ کند.

کولر گازی MIJIA 3HP Gold Edition دارای فناوری کنترل دوگانه دما و رطوبت با تنظیم خودکار است. این تهویه مطبوع در چین با قیمت راه اندازی 3999 یوان (575 دلار) به فروش می رسد. تهویه مطبوع پس از دوره راه اندازی به قیمت اصلی خود یعنی 4299 یوان (618 دلار) باز می گردد.


بیشتر بخوانید :

خرید کولر گازی هایسنس


 

5/5 - (1 امتیاز)

بیشتر بخوانید  سری تلویزیون Smart TV X شیائومی در سه سایز

نظرات در مورد : کولر هوشمند MIJIA شیائومی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *