هدفون سونی WF-LS900N در رنگ جدید عرضه شد

هدفون سونی WF-LS900N در رنگ جدید عرضه شد

سونی هند هدفون بی سیم WF-LS900N را با رنگی جدید عرضه کرده است. مشتریان هندی اکنون می توانند هدفون  WF-LS900N را با همان ویژگی های گزینه های رنگ اصلی آبی دریافت کنند. مدل های اصلی در رنگ های مشکی و سفید عرضه شدند و از نوامبر 2022 به فروش می رسند.

هدفون سونی WF-LS900N TWS از مواد رزین بازیافت شده از بطری های پلاستیکی ساخته شده است. رنگ جدید دارای رنگ مایل به آبی است و دارای الگوی مرمری منحصر به فردی است. این الگو بر اساس تکنیک خاصی توسط سونی طراحی شده و به هر محصول یک الگوی طراحی مجزا می دهد.

سونی هند می‌گوید بسته بندی هدفون‌ بدون پلاستیک است و تأثیر مستقیمی بر ردپای محیطی سونی دارد. این شرکت به دنبال توسعه محصولات با پتانسیل کربن خنثی است.

توسعه مجموعه ای رو به رشد از محصولات سازگار با محیط زیست سونی بر اساس استراتژی Road to Zero آن است. ابتکار «جاده صفر» یک برنامه بلندمدت است که از طریق آن سونی امیدوار است تا سال 2050 ردپایی بدون کربن داشته باشد. این طرح به اهداف کوتاه مدت با جدول زمانی تقسیم می شود. دوره فعلی از 2021 تا 2025 چندین هدف از جمله استفاده بیشتر از پلاستیک های بازیافتی، صرفه جویی در انرژی بیشتر و بسته بندی بدون پلاستیک را دنبال می‌کند.

سونی LS5900N متعاقباً از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزار، اتصال چند نقطه‌ای را دریافت می‌کند. این ویژگی باعث می شود که هدفون به طور همزمان به دو دستگاه متصل شوند. این امکان انتقال یکپارچه بین دستگاه ها را بدون استرس تعویض دستی اتصالات فراهم می کند.

هدفون طراحی داخل گوش دارند و از حذف فعال نویز پشتیبانی می کنند. این هدفون دارای رتبه IPX4 بوده و از صدای فضایی Dolby Atmos +  با فناوری 360 درجه پشتیبانی می کنند. سونی LS5900N با دستیارهای صوتی مانند Google Assistant، Alexa و Siri سازگار است. چهار سایز نوک گوش در بسته گنجانده شده و عمر باتری هدفون‌ 6 ساعت است که با استفاده از کیس شارژ 20 ساعت بیشتر می‌شود.

هدفون  سونی LS5900N TWS به طور انحصاری از آمازون هند در دسترس هستند. قیمت این مدل 205 دلار بوده و بزودی عرضه خواهد شد. در اخباری مرتبط در ماه فوریه، سونی پلی استیشن VR2 را عرضه کرد. این دومین هدست واقعیت مجازی بود که برای کار با کنسول پلی استیشن، به ویژه پلی استیشن 5 ساخته شد. با این حال، هدست در ابتدا فقط در سایت فروشگاه سونی در دسترس بود. این ممکن است یکی از دلایل بزرگی باشد که باعث شده فروش اولیه PS VR2 آنطور که انتظار می رفت بالا نرود.

بیشتر بخوانید  وقتی سونی اکسپریا طلایی میشود!

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : هدفون سونی WF-LS900N در رنگ جدید عرضه شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *