سامسونگ Galaxy A14 5G بزودی معرفی می شود

سامسونگ Galaxy A14 5G بزودی معرفی می شود

انتظار می رود سامسونگ به زودی چندین گوشی هوشمند ارزان قیمت را روانه بازار کند. قبلاً گزارش شده است که این شرکت در حال کار بر روی Galaxy A04e و Galaxy M04 است. و امروز سامسونگ گلکسی A14 5G در سایت صدور گواهینامه Wi-Fi Alliance مشاهده شده است، که اشاره به این دارد که عرضه این گوشی ممکن است نزدیک باشد. گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که A14 5G به عنوان ارزان‌ترین گوشی هوشمند 5G این شرکت معرفی خواهد شد و دارای نمایشگر LCD بزرگ خواهد بود.

سامسونگ گلکسی A14 5G با شماره مدل SM-A146P (از طریق MySmartPrice) در وب سایت صدور گواهینامه Wi-Fi Alliance مشاهده شده است. این لیست اطلاعات زیادی در مورد گوشی هوشمند نشان نمی دهد. با این حال، اشاره می کند که دستگاه آینده از Wi-Fi 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. علاوه بر این، گواهینامه همچنین اشاره می‌کند که A14 5G اندروید 13 را بدون نسخه اجرا می‌کند. سیستم عامل احتمالاً دارای پوسته One UI 5.0 در بالای صفحه خواهد بود.

در اوایل این ماه، گزارشی چند رندر از این گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشت که طراحی آن و همچنین چند مشخصات کلیدی را فاش کرد. همانطور که در تصویر مشخص است، گلکسی A14 دارای یک بریدگی قطره‌ای و حاشیه‌های ضخیم در پایین است. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست دارد، در حالی که سمت چپ خالی است. در قسمت پایین، دستگاه دارای پورت USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و مشبک بلندگو است. این گوشی هوشمند دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت است. آنها به عنوان سه حلقه برجسته مجزا طراحی شده اند.

جزئیات در مورد گوشی هوشمند آینده سامسونگ هنوز بسیار کوتاه است. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه به عنوان مقرون به صرفه ترین گوشی هوشمند 5G این شرکت معرفی خواهد شد. انتظار داریم بزودی شاهد معرفی این گوشی اقتصادی باشیم.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سری گلکسی A نسل بعدی سامسونگ پردازنده بهتری دارند

نظرات در مورد : سامسونگ Galaxy A14 5G بزودی معرفی می شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *