هدفون بی سیم اوپو Enco Air 3 راهی بازار شد

هدفون بی سیم اوپو Enco Air 3 راهی بازار شد

در اوایل این ماه ، هدست بی سیم Oppo Enco Air 3 در هند راه اندازی شد. اکنون این محصول وارد بازار چین شده است. این مدل در دو گزینه رنگ در چین در دسترس خواهد بود، مه سفید و آبی روشن.

Enco Air 3 همان طرح جعبه هدفون ژله ای شفاف را به عنوان سلف خود اتخاذ می کند. هدفون از یک سیم پیچ پویا 13.4 میلی متر برای خروجی سه برابر ظریف و میانی کامل استفاده می کند. همچنین دارای پرچمدار OPPO N48 Neodymium Magnet و سیم پیچ آلیاژ مس 1.9 متر است. این عملکرد حساسیت بهینه هدست را تضمین می کند. با این حال ، OPPO حفره صوتی Enco Air 3 را مجدداً طراحی کرده است تا باس های بافتی بیشتری ارائه دهد.

این هدست با پردازنده سیگنال دیجیتال Tensilica Cadence HIFI 5 (DSP) همراه است. معماری HIFI 5 DSP 25 برابر قدرتمندتر از آنچه در Enco Air 2 به دست آمده است 2 است. این پیشرفت گسترده در قابلیت پردازنده ، Enco Air 3 را روی پایه بسیار بالایی قرار می دهد. این هدست همچنین از اتصال بلوتوث 5.3 برای اتصال پایدار و مصرف انرژی کمتری پشتیبانی می کند.

Oppo Enco Air 3 از کاهش نویز تماس DNN پشتیبانی می کند و IP54 را برای ضد گرد و غبار و ضد آب رتبه بندی می کند. هدست بی سیم دارای 47ms تاخیر کم است و می تواند به مدت 6 ساعت با شارژ کامل کار کند. با افزودن جعبه شارژ ، این بیشتر به 31 ساعت تمدید می شود. این بدان معنی است که Enco Air 3 نسبت به تکرار قبلی خود باتری طولانی تر دارد.

هدست بی سیم Oppo جدید از سری Enco Air برای 189 یوان (27 دلار) در چین خرده فروشی خواهد شد. این کمی پایین تر از 2999 INR (تقریباً 36 دلار ) قیمت آن در هند است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ساعت هوشمند اوپو با ظاهری همانند اپل واچ در راه عرضه به بازار انگلستان

نظرات در مورد : هدفون بی سیم اوپو Enco Air 3 راهی بازار شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *