هدفون انکر Soundcore VR P10 معرفی شد

هدفون انکر Soundcore VR P10 معرفی شد

برند صوتی برتر Anker Soundcore یک محصول صوتی نوآورانه دیگر را منتشر کرده است. Soundcore VR P10 یک هدفون با طراحی واقعاً بی سیم است که برای گیمرها انتخاب شده است. به طور خاص، هدفون‌ها برای پاسخگویی به نیازهای کاربران Meta Quest 2 ساخته شده‌اند و ویژگی‌های متعددی برای توجیه این ادعا وجود دارد که گفته می‌شود از پشتوانه متا برخوردار است. البته لازم به ذکر است که هدفون های هدفون برای آخرین هدست واقعیت مجازی Meta Quest Pro بهینه نشده اند.

طبق گفته Soundcore، دانگلی که در قاب VR P10s در کنار آن‌ها قرار می‌گیرد، آن‌ها را به یک جایگزین رقابتی برای هدفون در هنگام بازی با هدست‌هایی مانند Quest 2 تبدیل می‌کند. در نتیجه، می‌تواند از کدک LS3 و فناوری بی‌سیم داخلی LightningSync برای ارائه صدای بی‌سیم با تأخیر همگام‌سازی کمتر از 30 میلی‌ثانیه (میلی‌ثانیه) در صورت اتصال به کناره هدست استفاده کند. حتی بهتر از آن، Quest 2 می تواند در صورت لزوم به لطف یک ورودی خارجی نوع C خارجی برای شارژ عبوری، به طور معمول از طریق آن تغذیه شود.

طبق گفته Soundcore، با اتصال چند دستگاه P10s، کاربر می تواند تا سه دانگل اضافی برای انتقال یکپارچه جفت شدن بین همه دستگاه های خود خریداری کند، او همچنین خاطرنشان می کند که تجهیزات اضافی را می توان با انواع مختلف استفاده کرد. کنسول ها یا رایانه های شخصی نیز.

VR P10s همچنین به لطف پشتیبانی از بلوتوث 5.2، درایورهای 11 میلی‌متری و ویژگی شکل‌دهی پرتو 4 میکروفون برای تماس‌های شفاف، می‌تواند به عنوان هدفون TWS “عادی” عمل کند. آنها طوری طراحی شده اند که 6 ساعت به تنهایی یا تا 24 ساعت در صورت پشتیبانی از کیس آنها دوام بیاورند.

هدفون های گیمینگ Soundcore VR P10 در حال حاضر با قیمت 100 دلار در آمازون به فروش می رسد. آنها همچنین برای کاربران Quest 2 از وب سایت متا در دسترس خواهند بود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  پاوربانک مغناطیسی انکر 621 Magnetic معرفی شد

نظرات در مورد : هدفون انکر Soundcore VR P10 معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *