سری لپ تاپ Dragonfly Pro اچ پی معرفی شد

سری لپ تاپ Dragonfly Pro اچ پی معرفی شد

HP در جریان نمایشگاه CES 2023 لپ‌تاپ‌های جدیدی از جمله آخرین سری Dragonfly Pro را معرفی کرد. Dragonfly Pro و Dragonfly Pro Chromebook نسخه‌های مصرف‌کننده‌ای از سری Elite Dragonfly هستند که متمرکز بر سازمان هستند. آنها برای کاربرانی طراحی شده اند که ممکن است توسط مشخصات فنی غرق شوند و به دنبال دستگاهی با کاربری آسان و قابل اعتماد هستند. این دستگاه ها از سری سازمانی برای رفع نیازهای بازار مصرف اقتباس شده اند.

لپ تاپ های سری Dragonfly Pro چه از نظر طراحی و چه از نظر مشخصات، تفاوت زیادی با سری Dragonfly اصلی دارند. برخلاف لپ‌تاپ‌های شرکتی براق و با ظاهری ممتاز، لپ‌تاپ‌های Dragonfly Pro جدید حجیم‌تر هستند و ظاهر سطح بالایی ندارند. ظاهراً آنها به جای تمرکز بر زیبایی شناسی، به گونه ای طراحی شده اند که کاربردی تر و کاربر پسندتر باشند.

HP Dragonfly Pro دارای حداکثر پردازنده AMD Ryzen 7 7736U با گرافیک یکپارچه AMD Radeon است. در حالی که Dragonfly Pro Chromebook دارای پردازنده نسل دوازدهم Core i5 اینتل است. هر دو لپ تاپ دارای صفحه نمایش 14 اینچی هستند و کروم بوک دارای وضوح بالاتر 2560 در 1600 است. دستگاه ویندوز با وضوح 1920 در 1200 اجرا می شود. کروم بوک همچنین دارای یک وب کم 8 مگاپیکسلی، یک LCD با حداکثر روشنایی 1200 نیت و یک صفحه کلید RGB است.

دستگاه Pro دارای یک دوربین 5 مگاپیکسلی IR با شاتر است و صفحه نمایش آن تنها تا 400 نیت روشن می شود. همچنین دارای ترک پد لمسی و اسکنر اثر انگشت است و با گوریلا گلس بر روی صفحه نمایش خود عرضه می شود. همچنین یک مجموعه منحصر به فرد از چهار کلید داغ در سمت راست صفحه کلید وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد به ویژگی های مختلفی مانند مرکز کنترل HP و تنظیمات وب کم دسترسی داشته باشند.

هر دوی این لپ تاپ ها در بهار امسال روانه بازار خواهند شد. جزئیات قیمت آنها متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اچ پی و معرفی لپ تاپ های پریمیومی جدید Spectre x360

نظرات در مورد : سری لپ تاپ Dragonfly Pro اچ پی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *