گوشی تکنو Pop 6 Pro با نمایشگر 6.6 اینچی معرفی شد

گوشی تکنو Pop 6 Pro با نمایشگر 6.6 اینچی معرفی شد

تکنو در ژانویه از گوشی Pop 5 Pro رونمایی به عمل آورد و اکنون هشت ماه بعد از Pop 6 Pro رونمایی کرد. گوشی تکنو Pop 6 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی HD+ با یک طراحی ناچ است و از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز بهره می برد. در سمت چپ آن فلاش LED وجود دارد تا در شرایط نوری کم بتوانید تصویربرداری کنید. در عقب نیز دو حسگر تعبیه شده که شامل حسگر اصلی 8 مگاپیکسلی و یک حسگر سنجش عمق می شود.

Pop 6 Pro از یک پردازنده 4 هسته ای ناشناخته بهره می برد و با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. این دستگاه شامل سیستم عامل HiOS 8.6 مبتنی بر اندروید 12 (نسخه Go) شده و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد که 1000 میلی‌آمپر ظرفیت کمتری نسبت به باتری Pop 5 Pro دارد. این تلفن هوشمند 4G همچنین دارای یک اسکنر اثر انگشت برای احراز هویت بیومتریک است.

گوشی تکنو Pop 6 Pro با نمایشگر 6.6 اینچی معرفی شد

گوشی تکنو Pop 6 Pro در دو رنگ آبی و مشکی قطبی عرضه می شود. گوشی هوشمند در وب سایت رسمی بنگلادشی Tecno فهرست شده، اما قیمت آن مشخص نیست. گفتنی است، Pop 6 Pro به زودی در هند عرضه خواهد شد، زیرا شعبه هند این شرکت شروع به کار با این گوشی هوشمند کرده است. با این حال، برند در حال تبلیغ گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.56 اینچی است. به احتمال زیاد قطر واقعی پنل Pop 6 Pro همین است و بخش بنگلادشی Tecno تصمیم گرفت آن را به 6.6 اینچ تبدیل کند.

در هر صورت جهت کسب جزئیات بیشتر باید به وب سایت شرکت تکنو مراجعه کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  آغاز تولید انبوه گوشی Phantom V Fold تکنو در هند

نظرات در مورد : گوشی تکنو Pop 6 Pro با نمایشگر 6.6 اینچی معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *