سامسونگ از اس اس دی جدید 980 NVMe رونمایی کرد

جدید SSD سامسونگ 980 NVMe از ویژگی NVMe Host Memory Buffer (HMB) ، قابلیت دسترسی مستقیم حافظه PCI Express ، استفاده می کند که به SSD اجازه می دهد تا به جای اینکه حافظه خود را داشته باشد ، از حافظه سیستم استفاده کند.

این هزینه تولید درایو را کاهش می دهد ، پس اندازهایی که به خریدار می رسد اما کمی بیشتر. سامسونگ روز سه شنبه اولین درایو حالت جامد مصرفی خود را معرفی کرد که از DRAM استفاده نمی کند. سامسونگ می گوید HMB با سایر فناوری ها مانند نسل ششم V-NAND و Intelligent TurboWrite 2.0 و همچنین یک کنترل کننده و سیستم عامل بهینه شده همراه است تا مجازات عملکرد عدم درام اختصاصی را به حداقل برساند.

Throttling نباید مسئله ای باشد زیرا سامسونگ “طرح های حرارتی پیشرفته” را در کنار بهبود بهره وری انرژی برای ایجاد گرمازدگی غیرمشکل اجرا کرده است. این احتمالاً در لپ تاپ هایی که اجزای سازنده آنها در فضای کوچکی قرار دارند نگران کننده است ، اما اگر از خنک کننده کافی استفاده نشود ، گرمای بیش از حد در دسک تاپ ها نیز نگران کننده است.

درایو 980 NVMe 1TB دارای سرعت خواندن و نوشتن متوالی تا 3500 و 3000 مگابایت در ثانیه است ، با خواندن و نوشتن تصادفی به ترتیب دارای امتیاز 500K IOPS و 480K IOPS. سرعت ها با کاهش ظرفیت کاهش می یابند ، بنابراین هنگام درایو به این نکته توجه داشته باشید.

SSD جدید 980 NVMe سامسونگ در ظرفیت های 250 گیگابایتی ، 500 گیگابایتی و 1 ترابایتی با MSRP به ترتیب 49.99 ، 69.99 و 129.99 دلار تعیین شده است.

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  سامسونگ از سریعترین SSD دنیا پرده برداری کرد

نظرات در مورد : سامسونگ از اس اس دی جدید 980 NVMe رونمایی کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *