هدست ThinkReality VRX لنوو معرفی شد

هدست ThinkReality VRX لنوو معرفی شد

لنوو هدست ThinkRealitty VRX را منتشر کرده است که اساساً برای متاورس صنعتی طراحی شده است. Lenovo ThinkReality VRX به پلتفرم Snapdragon XR مجهز شده است و دارای فرم فاکتور کوچکی است. همچنین دارای دوربین به سبک پنکیک و عملکرد کامل واقعیت ترکیبی است. هدست VR جدید یک کانال متاورس سازمانی با کیفیت بالا و ایمن با عملکردهای متعدد است. این هدست مکمل کاملی از خدمات سازمانی end-to-end را در اختیار کاربران قرار می دهد.

Lenovo ThinkReality VRX می تواند به عنوان یک ابزار مستقل استفاده شود یا می توان آن را به رایانه شخصی/ایستگاه کاری وصل کرد. از راه حل های رندر مبتنی بر ابر از جمله NVIDIA CloudXR پشتیبانی می کند. این هدست می تواند عملکرد برتر مبتنی بر GPU را با تجربه کاربری عالی ارائه دهد. هدست VR دارای چهار دوربین جلویی است که تا شش درجه آزادی برای مشاهده محتوا فراهم می کند. لنوو با فروشندگان نرم افزار سازمانی برای حضور در Metaverse همکاری می کند تا مجموعه محصولات و راه حل های خود را به نمایش بگذارد. همچنین بستری برای مشارکت و همکاری با مشتریان خود فراهم می کند. این مجموعه شامل مشاوره، استقرار ابر، ایجاد محتوا و پشتیبانی مشتری است.

انتظار می رود هدست Lenovo ThinkReality VRX اوایل سال آینده در دسترس قرار گیرد. با این حال، این دستگاه برای دسترسی زودهنگام به تعدادی از شرکای لنوو در اواخر سال جاری در دسترس خواهد بود. هنوز چند جزئیات کلیدی برای هدست ThinkReality VRX وجود ندارد. جزئیات قیمت و در دسترس بودن جهانی هنوز منتشر نشده است.

منبع

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لنوو و معرفی 8 لپ تاپ و کروم بوک جدید

نظرات در مورد : هدست ThinkReality VRX لنوو معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *