افشا تصویری از گوشی ویوو Y78+

افشا تصویری از گوشی ویوو Y78+

گزارش های اخیر نشان می دهد که ویوو در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدید موسوم به Y78+ برای بازار چین است. این گوشی که دارای شماره مدل V2271A بوده، اخیراً توسط آژانس های نظارتی چین مانند 3C و TENAA تأیید شد. همین دستگاه در لیست دستگاه های پشتیبانی شده Google Play هم رویت شده است. از این رو انتظار می رود به زودی در چین عرضه شود. قبل از معرفی مورد انتظار، Panda is Bald اطلاعاتی منتشر کرده است که طراحی و رنگ دستگاه را فاش می کند

همانطور که در تصویر مشخص است، ویوو Y78+ در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی وارد بازار خواهد شد. یک دوربین دوگانه با فلاش LED در عقب داشته و یک صفحه نمایش حفره دار در جلو جای گرفت.

صفحه نمایش دارای لبه های خمیده بوده و هیچ اسکنر اثر انگشت جانبی در Y78 Plus وجود ندارد. این نشان می دهد که Y78+ می تواند به یک پنل OLED مجهز شود که با اسکنر اثر انگشت یکپارچه خواهد شد. در حال حاضر هیچ خبری در مورد سایز نمایشگر دستگاه وجود ندارد.

گواهی TENAA این دستگاه نشان داد که یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت. طبق گواهی 3C، به شارژ سریع 44 واتی مجهز خواهد شد. ویوو Y78 Plus نیز اخیرا در Geekbench رویت شد. این نشان می دهد که دستگاه از چیپست اسنپدراگون 695 و 12 گیگابایت رم قدرت می گیرد. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 13 بوده که به احتمال زیاد با رابط کاربری OriginOS همراه می شود. سایر مشخصات این دستگاه هنوز اعلام نشد.

در اخبار مرتبط، Vivo رویدادی را در چین برای 20 آوریل برگزار خواهد کرد. رویدادی که در آن گوشی های Vivo X Fold 2، X Flip و Pad 2 را شاهد هستیم. به احتمال زیاد ویوو Y78+ ممکن است در همان رویداد به نمایش گذاشته شود. پیش بینی شده دستگاه از 23 آوریل قابل تهیه باشد.

در دیگر خبرها Vivo محصولات هیجان انگیزی را برای عرضه در روزهای آینده برنامه ریزی کرده است. از جمله آنها باید به Vivo X Fold 2، Vivo X Flip، و Vivo Pad 2 اشاره کرد. Fold 2 جانشین Vivo X Fold+ خواهد شد، در حالی که X Flip اولین گوشی هوشمند تاشو ویوو به حساب می آید. حال گزارش جدیدی از تاریخ عرضه این دستگاه ها فاش شده است.

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو V30 Pro دارای حسگر دوربین زایس

بر اساس تصویری که توسط یکی از افشاگران در ویبو به اشتراک گذاشته شده، رویداد معرفی Vivo X Fold 2 و Vivo X Flip در 20 آوریل ساعت 7 بعد از ظهر در چین برگزار می شود. این احتمال وجود دارد که Vivo Pad 2 شایعه شده نیز در مراسم معرفی به این محصولات تاشو ملحق شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : افشا تصویری از گوشی ویوو Y78+

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *