درز تصویر رندر جدید از گوشی Moto G82

درز تصویر رندر جدید از گوشی Moto G82

انتظار می‌رود که Moto G82 به زودی در بازارهای مختلف عرضه شود. اخیراً، این دستگاه در پایگاه داده مرکز صدور گواهی TENAA چین لیست شده است. در حال حاضر، یک گزارش جدید که توسط 91mobiles با منبع اطلاعاتی محبوب، Evan Blass به اشتراک گذاشته، بار دیگر مشخصات و رندرهای دستگاه را فاش کرده است. از این رو، به نظر می رسد که Motorola Moto G82 5G ممکن است در اوایل این ماه رسما رونمایی شود.

تصاویر فاش شده Moto G82 5G نشان می‌دهد که از طراحی مشابهی برخوردار است که در سایر گوشی‌های سری G موتورولا ارائه می‌شود. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش حفره دار در جلو بوده و یک پنل عقب دارای بافت است و با یک دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی در گوشه بالا سمت چپ همراه شد. اسکنر اثر انگشت در دکمه پاور دستگاه تعبیه شده است. در سایر مشخصات باید بیان داشت که Moto G82 5G (با نام رمز Rhode 5G+) دارای صفحه نمایش 6.55 اینچی POLED است که رزولوشن FHD+، نرخ نوسازی 120 هرتز و تراکم پیکسلی 402ppi را ارائه می دهد. نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی 88 درصد خواهد بود.

همانطور که در لیست Geekbench مشخص شد، G82 به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 695 و 4 گیگابایت / 6 گیگابایت / 8 گیگابایت رم LPDDR4x مجهز خواهد شد. تمامی نسخه های رم دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی هستند.

درز تصویر رندر جدید از گوشی Moto G82 درز تصویر رندر جدید از گوشی Moto G82

این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. وقتی صحبت از دوربین به میان می‌آید، یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای بخش سلفی موجود است و یک دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی (اصلی، با OIS) + 8 مگاپیکسلی (اولتراواید) + 2 مگاپیکسلی (ماکرو) در عقب تعبیه شد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به بدنه ضدآب با استاندارد IP52 و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد.

در اخباری مرتبط اوایل این ماه، رندرهایی از گوشی هوشمند آینده موتو E32 توسط Sudhanshu Ambhore، یک منبع آگاه به بیرون درز کرد. پیشتر ، رندرهای جدید دستگاه موتورولا به همراه مشخصات کلیدی آن توسط Nils Ahrensmeier فاش شده است.

رندرهای جدید نشان می دهد که این تلفن هوشمند دارای یک جزیره دوربین بیضی شکل است که دارای سه حسگر دوربین و یک فلاش LED خواهد بود. در جلو، صفحه نمایش دارای یک حفره دوربین بوده و برای سلفی در نظر گرفته شد. صفحه نمایش حاشیه باریکی دارد و افراد می توانند تجربه کاربری به مراتب قابل توجهی داشته باشند.

بیشتر بخوانید  گوشی Edge 40 Pro موتورولا نمایشگر 165 هرتز معرفی شد

لبه سمت راست دکمه تنظیم صدا و پاور را در خود جای داده در حالی که لبه سمت چپ سینی سیم کارت دارد. در پایین، می‌توانیم یک پورت USB نوع C را برای شارژ به همراه مشبک بلندگو و میکروفون معمولی مشاهده کنیم. در قسمت بالا، جک 3.5 میلی متری صدا هم تعبیه شد. شایان ذکر است که این دستگاه با ابعاد 163.95×74.9×8.49 میلی متر و وزن 184 گرم عرضه خواهد شد. Moto E32 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ (720 x 1600P) با نرخ نوسازی 90 هرتزی است.

 منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : درز تصویر رندر جدید از گوشی Moto G82

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *