نینتندو سوییچ جدید با گرافیک قدرتمند از راه می رسد

نینتندو می تواند در نهایت از نسل بعدی معماری GPU NVIDIA ، با رمز رمز Ada Lovelace ، در کنسول دستی سوییچ آینده خود برای سال 2021 استفاده کند. اگرچه شایعه است ، اما این اطلاعات از یک منبع بسیار معتبر ارائه می شود که با درزهای قبلی خود در مورد نسل فعلی NVIDIA صحت داشته است. پردازنده های گرافیکی

کنسول دستی نینتندو سوییچ برای سال 2021 از آنجایی که دیروز اخباری توسط بلومبرگ منتشر شد مبنی بر استفاده از فناوری DLSS NVIDIA برای تأمین انرژی تصویر 4K در حالت تلویزیون ، موضوع داغی بود. فناوری NVIDIA DLSS (Deep Learning Super Sampling) یکی از ویژگیهای اصلی کارتهای گرافیک RTX است که به کاربران امکان می دهد از طریق مقیاس دهی به کمک AI عملکرد بهتری داشته باشند. ما همچنین چند جزئیات اضافی را شنیدیم که در اینجا در مورد آنها صحبت کردیم اما اجازه دهید در مورد برجسته اصلی این موضوع صحبت کنیم.

درست است ، طبق گزارش Kopite7kimi ، نینتندو از پردازنده گرافیکی Ada Lovelace NVIDIA برخوردار است. این خبر کاملاً قابل توجه است زیرا Ada Lovelace جانشین نسل بعدی کارت های گرافیک RTX مبتنی بر GPU Ampere است. این فاش کننده همچنین اولین کسی بود که به احتمال استفاده NVIDIA از Ada Lovelace به عنوان نام رمز برای خانواده GPU نسل بعدی خود اشاره کرد.

اکنون پردازنده های گرافیکی Ada Lovelace از NVIDIA در مقایسه با Ampere در هر کاری بهتر خواهند بود. آنها قابلیت ردیابی اشعه و DLSS بهتر و چندین ویژگی جدید را دارند که هنوز رونمایی نمی شوند. قطعاً به زودی شاهد هیچ GPU مصرفی مبتنی بر معماری Ada Lovelace نخواهیم بود اما NVIDIA احتمالاً نسخه ای از Ada Lovelace را برای تأمین انرژی سوئیچ نینتندو راه اندازی خواهد کرد.

NVIDIA همین کار را با مجموعه Ampere خود انجام داد که اولین بار برای Tegra Orin SOC در سال 2019 معرفی شد. سری RTX 30 تا 2H سال 2020 معرفی نشد. ما می توانیم به زودی به دنبال اعلامیه جدید Tegra از NVIDIA باشیم و آن منطقی است که کنسول جدید نینتندو سوییچ همچنین دارای یک پردازنده مرکزی ارتقا یافته با معماری ARM و حافظه سریعتر است. پیش بینی می شود قیمت کنسول دستی جدید نینتندو سوییچ حدود 349 تا 399 دلار آمریکا باشد و تا پایان سال جاری (تعطیلات 2021) باید خرده فروشی شود. NVIDIA می تواند Tegra SOC کاملاً جدید خود را در GTC 2021 به نمایش بگذارد که ماه آینده است و متعاقباً اعلامیه رسمی Nintendo در کنسول بعدی Nintendo Switch خود ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید  نینتندو نمی خواهد سوییچ ، Wii U دیگری باشد

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نینتندو سوییچ جدید با گرافیک قدرتمند از راه می رسد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *