باگی در Pixel Watch برنامه های کاربرانش را به هم می زند

باگی در Pixel Watch برنامه های کاربرانش را به هم می زند

ساعت‌های هوشمند ابزاری مناسب هستند که به شما کمک می‌کنند وقت‌شناس و در بالای برنامه‌تان عمل کنید. با این حال، برای برخی از کاربران پیکسل واچ، آلارم‌های آن‌ها دیر به صدا در می‌آید و باعث ناامیدی می‌شود. یکی از کاربران در Reddit با نام کاربری “91114” گزارش داد که زنگ ساعت 7 بعد از ظهر آنها که به عنوان یادآوری برای دادن شیر به پسرشان تنظیم شده بود، در چند روز گذشته دیر خاموش شده است. کاربر دیگری به نام “blaqice” اشاره کرد که زنگ آنها چند دقیقه قبل یا بعد از زمان تنظیم شده به صدا درآمده است و آنها مشکوک هستند که به روز رسانی اخیر می تواند باعث این مشکل شده باشد.

در حالی که کاملاً مشخص نیست که چه چیزی باعث این مشکل شده است، ممکن است ساعت قبل از به صدا در آمدن زنگ در حالت خواب عمیق قرار داشته باشد و بیدار کردن به موقع آن را دشوار کند. متأسفانه، تنظیم یک زنگ هشدار پشتیبان بر روی تلفن شما ممکن است برای جلوگیری از تأخیر در قرارهای مهم ضروری باشد.

یکی از کاربران به نام “zrobbs” گفت که چندین بار با زنگ ساعت پیکسل مشکل داشته اند و اکنون برای احتیاط یک زنگ پشتیبان روی تلفن خود تنظیم کرده اند. به نظر می رسد که این مشکل می تواند مربوط به نرم افزار باشد، و ما امیدواریم که یک به روز رسانی آینده از طرف گوگل این مشکل را برطرف کند.

راه حل احتمالی که گوگل می تواند پیاده سازی کند، ویژگی Smart Wake است که در پوشیدنی های Fitbit یافت می شود. این ویژگی سعی می‌کند شما را در مراحل خواب سبک‌تر بیدار کند تا از اختلال در خواب عمیق جلوگیری کند و به شما کمک کند احساس شادابی بیشتری داشته باشید. اگرچه ممکن است به طور کامل مشکل را حل نکند، اما می‌تواند یک مکمل مفید برای ساعت پیکسل باشد.

کاملاً محتمل است که گوگل در چند روز آینده به این وضعیت رسیدگی کند و برای رفع این مشکل به‌روزرسانی ساعت پیکسل ارائه کند. در این میان، بهتر است برای جلوگیری از انحراف از برنامه و احتمالاً مواجه شدن با یک موقعیت ناخوشایند در محل کار، یک زنگ پشتیبان تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید  انتشار تصویر قاب گوشی Pixel 7a

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : باگی در Pixel Watch برنامه های کاربرانش را به هم می زند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *