نگاهی به آینده نوکیا2

Nokia2

نوکیا2 احتمالا یکی از گوشی های پایین رده ی است که تا پایان سال2017 معرفی خواهد شد

ایوان بلاس اخیرا دو تصویر را در رابطه با نوکیا2 در حساب شخصی توییترش منتشر نموده است ؛ این تصاویر نشان میدهند که این گوشی در دو رنگ سفید و سیاه عرضه می شود و احتمالا نوکیا آن را حداقل در چند رنگ ارائه میدهد. 

نوکیا2 یکی دیگر از گوشی های است که تحت مالکیت کمپانی HMD Global  با اندروید عرضه می گردد.نوکیا2 هم به دیگر گوشی های تازه وارد اندرویدی نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6 و نوکیا 8 می پیوندد .

هم اکنون اطلاعات کمی در مورد این گوشی وجود دارد که طبق شایعات اخیر این گوشی یک باتری بزرگ با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر  داشته ولی با توجه به اطلاعات منتشر شده در گذشته نوکیا2 به باتری 2800 میلی‌آمپری مجهز بوده است.

از نظر قیمتی هم نوکیا 2 احتمال زیاد از نوکیا3 کمتر می باشد و امکان دارد با توجه به قیمت و پایین رده بودن آن به باتری 2800 میلی‌آمپری مجهز باشد.

طبق به شایعات منتشر شده این گوشی مشخصاتی از قبیل صفحه‌نمایش 5 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی، 1 گیگابایت رم و پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 220 ، دوربین اصلی 8 مگا پیکسلی و دوربین سلفی 5 مگا پیکسلی داشته است.

تمامی این جزئیات فعلا در حد شایعه هستند و هیچ کدام از آنها توسط مقامات رسمی تایید نشده اما یکی از مشخصات آن که قطعی است و  به صورت پیش فرض یکی از نسخه‌های سیستم‌عامل اندروید نوقا  روی نوکیا 2 وجود دارد و با توجه به گفته کمپانی های سازنده بعد از انتشار آخرین نسخه اندروید برای دیگر گوشی های پیشرفته نوکیا به اندروید 8 اوریو هم به‌روزرسانی می شوند. 

هنوز هیچ تاریخی برای عرضه این گوشی پایین رده تعیین نشده است ولی از جایی که 4 نسخه  متفاوتش در چند روز پیش مجوز TENAA گرفتند حدس می زنیم که تا زمان معرفی آن ، مدت زیادی نمانده است . احتمالا تا پایان سال 2017 نوکیا2 عرضه گردد. 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی ویوو V2327 بزودی معرفی خواهد شد

نظرات در مورد : نگاهی به آینده نوکیا2

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *