گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ یک ترابایتی خواهد بود

گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ یک ترابایتی خواهد بود

دور دیگری از تصاویر گلکسی اس 22 اولترا در فضای باز منتشر شده است. مانند قبل، این یک گوشی واقعی نیست، بلکه یک گوشی ساختگی محسوب شده، اما با این وجود، هدف آن نشان دادن ظاهر گوشی است.

دیدن مجموعه‌ای از تصاویر گلکسی اس 22 اولترا واقعی و تنها دیدن دوربین‌های مناسب در جای خود خوب است. با این حال، در اینجا نگاهی به گزینه نقره ای گلکسی اس 22 اولترا، در کنار نمونه مشکی داریم. قلم S نیز درون جای خود قرار گرفته و مانند سری نوت است.

در اخبار مرتبط، گلکسی اس 22 اولترا نسخه 1 ترابایتی خواهد داشت. این اولین گوشی سامسونگ با ظرفیت 1 ترابایت پس از گوشی 12 گیگابایت رم + 1 ترابایت فضای ذخیره سازی گلکسی اس 10 پلاس، در سال 2019 محسوب می شود. در حال حاضر تعداد انگشت شماری گوشی 1 ترابایتی وجود دارد که باید به iPhone 13 Pro/Pro Max و Realme GT 2 Pro مورد انتظار اشاره کرد.

مشخص نیست که آیا سامسونگ برخی از ویژگی‌های ویدئومحور را با نوع 1 ترابایتی عرضه می‌کند یا خیر، سری 13 پرو اپل می‌تواند ProRes  ۴K را با حداکثر سرعت 30 فریم در ثانیه با 256 گیگابایت ضبط کند. مدل‌های 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی، می توانند با وضوح 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه را ضبط کنند.

در اخبار مرتبط گلکسی اس 22 اولترا علاوه بر سبز و قرمز، ظاهراً در رنگ‌های سیاه و سفید نیز عرضه خواهد شد. گلکسی اس 22 استاندارد و مدل پلاس نیز در رنگ سبز فروخته می‌شوند، اما رنگی متفاوت و روشن‌تر از Burnham Green هستند. ظاهراً این مدل‌ها روکشی براق خواهند داشت، در حالی که Ultra/Note بافتی مات خواهد داشت.

گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ یک ترابایتی خواهد بود

همانطور که قبلاً گفته بودیم Galaxy S22 Ultra/Note احتمالاً طراحی Galaxy Note 20 را با اسلات اختصاصی S Pen به ارث خواهد برد. طبق گزارش ها، این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی 120 هرتزی، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و تراشه کوالکام Snapdragon Gen 1 یا Exynos 2200 دارد.

پیشتر، Ice universe اطلاعات بیشتری در مورد ماژول دوربین چهارگانه که می‌تواند در سامسونگ Galaxy S22 Ultra وجود داشته باشد را به اشتراک گذاشته است. طبق گفته‌ی این افشاکننده، Galaxy S22 Ultra دارای یک دوربین چهارگانه خواهد بود. پیکربندی دوربین در عقب از نوع چهارگانه دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی، لنز دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی و سنسور پریسکوپ 10 مگاپیکسلی است. پیش از این انتظار می رفت که سنسور تله فوتو و سنسور پریسکوپ نیز شاهد ارتقاء مگاپیکسلی باشند و به سنسورهای 12 مگاپیکسلی ارتقا پیدا کنند. با این حال، افشاگر سامسونگ گفته است که S22 Ultra همان سنسورهای پریسکوپ و تله فوتو 10 مگاپیکسلی را حفظ خواهد کرد.

بیشتر بخوانید  سنسور اثر انگشت گلکسی اس 10 سامسونگ قابلیت هایی فراتر از تشخیص اثر انگشت دارد!

Ice universe علاوه بر مگاپیکسل دوربین، جزئیات دیگری از سنسور دوربین را نیز افشا کرده است. کارشناس موردبحث ادعا می‌کند که S22 Ultra دارای نسخه بهبودیافته حسگر ISOCELL HM3 108 مگاپیکسلی است که دارای دیافراگم f/1.8، فاصله کانونی 1/1.33 اینچ، 0.8 میکرومتر و میدان دید 85 درجه (FoV) است. فاش کننده همچنین ادعا می کند که تله فوتو و سنسور پریسکوپ نسخه جدید دوربین های سونی خواهند بود. با این حال، قابلیت های زوم آن ها ثابت خواهد ماند. سنسور پریسکوپ زوم اپتیکال 10 برابری را ارائه می دهد در حالی که لنز تله فوتو دارای زوم اپتیکال 3 برابری است.

جزئیات بیشتری موجود نیست و باید منتظر ماند تا کره ای ها در نهایت محصول خود را معرفی کنند و به شایعات پایان دهند. انتظار می رود بزودی اطلاعات کاملتری در اختیار قرار گیرد و جزئیات بیشتر شود.

منبع

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ یک ترابایتی خواهد بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *