اطلاعات افشا شده از TalkBand B5 ؛ ساعت هوشمند هوآوی

TalkBand B5

TalkBand B5 | در یک دوره اگر به خاطر داشته باشید، گجت های پوشیدنی در میان کاربران حوزه ی تکنولوژی از محبوبیت خاصی برخوردار بودند ولی با گذشت زمان و اشباع این گجت ها، دیگر خبری از آن محبوبیت سابق وجود نداشت و بسیاری از افراد نیز تمایل چندانی به خرید آن ها ندارند اما هنوز هم برخی از کمپانی ها نظیر هوآوی بر روی این گجت های پوشیدنی سرمایه گذاری کرده و در تلاش هستند تا هم محصولات قدیمی خود را به بازار عرضه نمایند و هم بندهای مختلف را گسترش دهند.

مدت زمان زیادی است که کمپانی هوآوی TalkBand B3 را برای طرفداران خود عرضه نموده است ولی گویا هم اکنون وقت آن رسیده است که جایگزینی برای آن معرفی نماید. اخیرا در توییتر ایوان بلس یک توییت جدیدی منتشر شد که اطلاعاتی در خصوص TalkBand B5 را افشا می کرد. اینگونه به نظر می آید که گویا جدیدترین ساعت هوشمند کمپانی هواوی شایهت بسیار زیادی به نسل قبلی خود یعنی TalkBand B3 دارد ولی از آن جایی که این اطلاعات منتشر شده از سوی ایوان بلس جزئیات بیش‌ تری از مشخصات این ساعت هوشمند در اختیار ما قرار نمی‌ دهد، فقط می‌ توانیم به این موضوع امیدوار باشیم که بهبود بسیار محسوسی در ساعت هوشمند این کمپانی حاصل خواهد شد.

TalkBand B5

اگر با سری ساعت های هوشمند کمپانی هوآوی آشنائیت ندارید به عنوان یک معرفی کوتاه باید بگوییم که این ساعت های هوشمند شباهت بسیار زیادی به ساعت های هوشمند تناسب اندام دارند و تنها تفاوت آن ها در شکل و شمایل طراحی‌شان می باشد. از ویژگی ها جذاب این سری از پوشیدنی های هوآوی می توان به صفحه نمایش OLED و قابلیت جداسازی و تبدلی آن ها به هدست بلوتوث اشاره نمود.

هم اکنون اطلاعات دقیقی در خصوص زمان معرفی TalkBand B5 هواوی و برچسب های قیمت این دستبند وجود ندارد و ممکن است بر اساس این شایعات اگر صحت داشته باشد، از ارزش بالایی در شرایط فعلی برخوردار نباشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  هوآوی بزودی نسخه 4جی گوشی Mate X2 را عرضه می کند

نظرات در مورد : اطلاعات افشا شده از TalkBand B5 ؛ ساعت هوشمند هوآوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *