کمپانی نوکیا نرم افزاری برای دوربین تمامی مدل ها لومیا را ارائه کرد

Nokia brings beta of new Camera app to all Lumia smartphones

کمپانی نوکیا نرم افزاری جدید برای مدیریت دوربین های گوشی های هوشمند نوکیا لومیا منتشر کرد ، نسخه بتای این نرم افزار توسط نوکیا ارائه شد. تفاوت زیادی بین نرم افزار جدید و نرم افزار پیش فرض کمپانی نوکیا وجود دارد ، نرم افزار جدید دارای عملکرد اتوماتیک و تنظیمات اتوماتیک برای گرفتن عکس می باشد این اپلیکیشن برای تمامی ویندوز فون ها 8 گوشی های هوشمند لومیا طراحی شده است.

Nokia brings beta of new Camera app to all Lumia smartphones
Nokia brings beta of new Camera app to all Lumia smartphones

اگر شما دوست دارید نسخه بتای این نرم افزار رو به گوشی های هوشمند لومیا 521 و 620 و 625 و720 و 810 و820 و822 نصب کنید ، به اکانت گوشی هوشمندتون در سایت نوکیا مراجعه کنید ، برای راحتی شما لینک دانلود این نرم افزار در انتهای مطلب برای شما ارائه خواهد شد. شما برای نصب این نرم افزار نیاز به  Lumia Amber یا Lumia Black update دارید.

پس از نصب این نرم افزار شما می توانید هم از نرم افزار قبلی دوربین در کنار نرم افزار جدید استفاده بکنید ، یعنی پس از نصب این نرم افزار استفاده از نرم افزار قبلی دوربین هم قابل استفاده است ، نرم افزار جدید کمپانی نوکیا برای دوربین های گوشی های هوشمند لومیا شاید مقداری کند تر کار کند اما ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این نرم افزار فعلا در نسخه بتا ارائه شده است ، رویند انتشار نرم افزار بصورت زیر است : ابتدا نسخه آلفا نرم افزار ، بعد بتا ، سپس RC ، و در نهایت نسخه تجاری نرم افزار قبل از نسخه نهایی رونمایی می شود. پس برای استفاده از بهترین نسخه این نرم افزار باید منتظر بمانید تا نسخه نهایی این اپلیکیشن ارائه شود.

راستی به نظر شما کدام یک از برند های گوشی های هوشمند دارای دوربین مناسب و اپلیکیشن های مناسب برای عکس برداری هستند؟ شما کدام مدل گوشی رو ترجیح می دهید؟

منبع : phonearena.com

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نوکیا قصد دارد فروش گوشی های هوشمند بازسازی شده را از اواخر 2023 آغاز کند

نظرات در مورد : کمپانی نوکیا نرم افزاری برای دوربین تمامی مدل ها لومیا را ارائه کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *