ارائه بروزرسانی اندروید ٨.۰ برای گوشی های Sony Xperia XZ و XZs

ارائه بروزرسانی اندروید ٨.۰ برای گوشی های Sony Xperia XZ و XZs : دو گوشی Sony Xperi XZ و Sony Xperia XZs در سال گذشته عرضه شدند. این دو گوشی بزودی بروزرسانی بزرگ سیستم عامل اندروید ٨.۰ را دریافت خواهند کرد. و احتمالا یک بروزرسانی دیگر نیز برای این دو گوشی در سال آینده عرضه می شود.
اگر شما نیز صاحب یکی از این دو گوشی می باشید باید برای دریافت این بروزرسانی نرم افزاری با نسخه فرمور 41.3.A.0.401 و حجم حدودا ۱.۲ گیگابایت آماده باشید.

 

کمپانی سونی اعلام کرده است که در این بروزرسانی شامل قابلیتهایی نظیر یادآور، که برای یادآوری انجام امورنیمه تمام بسیار کارآمد است، قابلیت Xperia actions که برای اعمال تغییرات در تنظیمات به صورت خودکار بسته به نوع استفاده شما از گوشی است. و همچنین قابلیت انتخاب هوشمند متون، پر کردن خودکار فرم ها و همچنین یک سری میانبر برای نرم افزارها اضافه شده اند.

درکنار تمام بهبودها و ویژگی های جدید، در اندوید ٨.۰ Oreo ، سونی بسته امنیتی ماه نوامبر نیز عرضه می شود.بنابراین دو گوشی Xperia XZ و XZs از نظر امنیتی نیز بروز خواهند بود.
در اخبار گفته شده است که گوشی بعدی که این بروزرسانی را دریافت خواهد کرد Xperia X Performance خواهدبود، و تا اواخر سال میلادی عرضه خواهد شد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : ارائه بروزرسانی اندروید ٨.۰ برای گوشی های Sony Xperia XZ و XZs

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *