نوت 10 سامسونگ صفحه نمایشی 6.6 اینچی خواهد داشت

نوت 10 سامسونگ

نوت 10 سامسونگ | کمپانی سامسونگ تقریبا 2 ماه قبل از پرچمدار جدید سری نوت خود رونمایی به عمل آورد و بسیاری از افراد را شگفت زده نمود. این بار در گلکسی نوت 4 از یک قلم هوشمند استفاده کرده بود و بسیاری از کارهای کاربران را راحت تر کرده است. تا به امروز شایعات بسیاری نیز در مورد گلکسی نوت 10 منتشر شده است و جزئیاتی از این گوشی هوشمند را اعلام نموده اند ولی به صورت رسمی این شایعات تایید نشده اند.

نوت 10 سامسونگ

اخیرا بر اساس ادعای منابع نزدیک به سامسونگ، گلکسی نوت 10 سال آینده با یک صفحه نمایش 6.66 اینچی رونمایی خواهد شد. تمامی این اطلاعات گویا بر اساس لیست مشخصاتی به دست آمده اند که کمپانی سامسونگ موبایل در اختیار شرکت سامسونگ دیسپلی گذاشته است تا این شرکت بتواند تولید پنل Super Amoled دستگاه را اغاز نماید. نوت 9، پرچمدار کنونی کمپانی سامسونگ صفحه نمایشی 6.4 اینچی دارد و با فرض این موضوع که نسبت به ابعاد صفحه نمایش آن دچار تغییر نگردد، صفحه نمایش گلکسی نوت 10 تقریبا 8 درصد فضای قابل استفاده بیشتری نسبت به پرچمدار امسال خواهد داشت. لازم به ذکر است که گوشی آیفون Xs Max کمپانی اپل اگر چه دارای صفحه نمایشی 6.5 اینچی است اما به دلیل نسبت ابعاد و بریدگی بالای صفحه نمایش، در اصل فضای قابل استفاده ی کمتری نسبت به نوت 9 در اختیار کاربران قرار می دهد.

نوت 10 سامسونگ

اکنون گلکسی نوت 10 سامسونگ با اسم رمز دا وینچی در حال توسعه می باشد و اعلام شده است که دلیل انتخاب این اسم رمز، به بهبود قابلیت های قلم S Pen اشاره می نماید. سنسور اثر انگشت داخل صفحه نمایش قرار است تا به این دستگاه راه یابد و حتی بعضی از شایعات از توسعه این گوشی هوشمند به شکل تاشو حکایت داشته اند که البته کمی دور از ذهن می باشد.

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گلکسی جی 2 (galaxy J2) سامسونگ معرفی شد؛ یک گوشی پایین رده ولی قدرتمند

نظرات در مورد : نوت 10 سامسونگ صفحه نمایشی 6.6 اینچی خواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *