صفحه نمایش OLED آیفون 8 ارزان عرضه نمی شود

دوستداران آیفون که تا پیش از این شاهد هیچگونه تغییرات محسوس در آیفون 6 و بالاتر نبوده اند، این بار شاهد یک تغییر گسترده خواهند بود. پیش بینی شده است که اپل برای مدتی یک طراحی پیشگامانه جدید در پیش بگیرد. و این تغییر در حوزه ساخت صفحه نمایش OLED آیفون 8 خواهد بود که بنا به گزارشات ارزان هم نخواهد بود!

این در حالیست عده ای بر این باور بودند که آیفون عرضه شده در سال 2017 با عنوان آیفون 8 نهایتا با تغییرات اندک در بروزرسانی های قابل قبول به دست صاحبان آیفون های فعلی می رسد. اما آیفون 8 این بار با تغییرات گسترده در صفحه نمایش عرضه خواهد شد.

اگرچه صفحه نمایش OLED در نسخه ارتقا یافته آیفون 8 به خودی خود یک قابلیت برتر محسوب شده است اما گزارشت حاکی از آن است امکان به کار رفتن سنسورها در کنار این دستگاه تلفن همراه هم وجود دارد. آن چه که حائز اهمیت است، بنا به منابع معتبر گفته شده است صفحه نمایش آیفون 8 مشابه با صفحه نمایش Edgeless بوده و فوق العاده باریک می باشد.

بنا به شایعات در این نسخه از آیفون دیگر قرار نیست پیشانی و چانه تلفن همراهتان را مشاهده کنید. و این تعریف بدان معناست که کل آیفون 8 را یک صفحه نمایش OLED در بر گرفته است. بنابراین، در آیفون 8 از دست اضافیات خلاص خواهید شد. و تمام چیزی که با آن در آیفون 8 درگیر خواهید شد سنسورها هستند. سنسور دوربین جلو، اسپیکر و… به نحوی در آیفون 8 تعبیه شده اند. و تمام آن ها در پشت صفحه نمایش شما پنهان شده اند.

همچنان که نحوه قرارگیری صفحه نمایش OLED در آیفون 8 بسیار هیجان انگیز است، می توانیم حدس بزنیم با یک صفحه نمایش فوق العاده باریک و نازک با رنگ های غنی و بسیار واضح روبرو خواهیم شد. و چه چیزی بهتر و کارآمدتر از یک صفحه نمایش OLED؟ البته که با صفحه نمایش های LCD پیش ترتان قابل قیاس نخواهد بود!

بنا به گزارشات، همانطور که انتظار می رود صفحه نمایش OLED در کنار قابلیت های عرضه کننده اشکالاتی هم دارد و از جمله این اشکالات قیمت بسیار بالای آن می باشد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : صفحه نمایش OLED آیفون 8 ارزان عرضه نمی شود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *