آیا فروش گلکسی نوت 9 بیشتر از گلکسی نوت 8 خواهد بود؟

گلکسی نوت 9

اخیرا کمپانی سامسونگ با معرفی گوشی پرچمدار گلکسی نوت 9 توانست بسیاری از کاربران را از یک انتظار طولانی مدت با انتشار شایعات بسیار شگفت زده نماید. در این میان بسیاری از افراد پس از معرفی نوت 9 گفتند که احتمالا فروش این فبلت هوشمند نسبت به نوت 8 بیشتر خواهد بود، زیرا قلم این فبلت هوشمند نسبت به نوت 8 تغییرات بسیاری به خود داشته است. در ادامه قصد داریم احتمالات اعلام شده در خصوص این فبلت محبوب را با هم بررسی نماییم.

نوت 9 یا نوت 8 ؟!

کمپانی کره‌ ای سامسونگ اکنون اعلام نموده است که انتظار دارد تا فروش  نوت 9 نسبت به نسل قبل و یا همان گلکسی نوت 8 کمتر باشد. این کمپانی امیدوار است تا با تکیه بر قابلیت های برجسته‌ ی نوت 9 همانند بهره مندی از باتری بزرگ‌ تر، فروش بالایی را تجربه نماید. هرچند که گلکسی نوت 9 از لحاظ طراحی تغییرات بسیار کمی داشته است و یا به عبارت دیگر، فقط شاهد بهبود‌هایی نسبت به نسل پیشین بوده ولی تغییراتی را داشته است که به عنوان مثال می‌ توان به باتری 4000 میلی‌ آمپر ساعتی و قلم S Pen با قابلیت برقراری ارتباط بلوتوثی اشاره نمود.

گلکسی نوت 9

مدیرعامل کمپانی سامسونگ موبایل در این مورد اینطور گفت:

نوت ۹ قابلیت‌ های خود را با استفاده از قلم S Pen‌ تقویت‌شده بهبود بخشیده است و از سایر بهبود‌ های این گوشی هوشمند می توان به دوربین هوشمند آن مبتنی بر هوش مصنوعی اشاره نمود. امیدواریم تا فروش نوت ۹ از گلکسی نوت ۸ بیشتر باشد.

دی جی کُوه به میزان فروش اس 9 و اس 9 پلاس نیز اشاره نموده که بر اساس آمارهای منتشر شده، کمتر از پیش‌ بینی‌ های کمپانی سامسونگ می باشد. البته کوه به این نکته اشاره نمود که روند فروش اس 9 و اس 9 پلاس رو به‌ رشد می باشد و حتی در برخی از بازارها بیشتر از گلکسی اس 8 نسبت به زمان مشابه بوده است.

اکنون دیگاه شما در این خصوص چیست؟

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  پرچمدارانی قدیمی که ارزش خرید دارند

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیا فروش گلکسی نوت 9 بیشتر از گلکسی نوت 8 خواهد بود؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *