نوتیفیکیشن ریتم نامنظم قلب گلکسی واچ سامسونگ تاییدیه FDA را از آن خود کرد

اعلان ریتم نامنظم قلب گلکسی واچ سامسونگ تاییدیه FDA را دریافت کرد

اخیراً، شرکت سامسونگ الکترونیکس اعلام کرده است که قابلیت اعلان ریتم نامنظم قلب (IHRN) در اپلیکیشن Health Monitor این شرکت، تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) را دریافت کرده است. این قابلیت به همراه عملکرد الکتروکاردیوگرام (ECG) از مچ دست بر روی ریتم و ضربان قلب نظارت می‌کند و در صورت بروز علائمی مانند بیماری فیبریلاسیون دهلیزی (AFib)، هشدارهای لازم را به کاربران ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ سامسونگ ارائه می‌دهد.
هان پاک، رئیس تیم سلامت دیجیتال بخش تجربه موبایل سامسونگ، با خوشحالی اعلام کرد که اعلان ریتم نامنظم قلب، که می‌تواند به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک کند که از بیماری احتمالی قلبی خود آگاه شوند، مجوز FDA را دریافت کرده است. این امر نشانه دیگری از اولویت‌های سامسونگ برای خلق راهکارهای پیشگیرانه در حوزه سلامتی و ایمنی است. بیماری قلبی عروقی یکی از علل اصلی مرگ و میر در جهان است و فیبریلاسیون دهلیزی به طور گسترده به عنوان یکی از علائم هشداردهنده برای مشکلات عمده قلبی عروقی در نظر گرفته می‌شود. گلکسی واچ ابزارهایی با استفاده از حسگر BioActive سامسونگ را ارائه می‌دهد که به کاربران برای درک بهتر سلامت قلب خود کمک می‌کند، از جمله ثبت ECG و عملکرد هشدار HR. ویژگی جدید IHRN به کاربران گلکسی واچ امکان می‌دهد تا جنبه دیگری از سلامت خود را زیر نظر داشته باشند.
پس از فعال شدن Samsung Health Monitor، با استفاده از سنسور BioActive گلکسی واچ، ویژگی اعلان ریتم نامنظم قلب (IHRN) در پس‌زمینه قلب کاربر را بررسی می‌کند. اگر تعداد معینی اندازه‌گیری‌های نامنظم باشد، گلکسی واچ به کاربر در مورد احتمال AFib هشدار می‌دهد و از کاربر می‌خواهد با استفاده از ساعت خود نوار قلب بگیرد تا دقت اندازه‌گیری بیشتر شود. ویژگی IHRN به عنوان بخشی از رابط کاربری One UI 5 Watch، در دستگاه‌های گلکسی واچ جدید در اواخر امسال عرضه شده و بعداً به نسخه‌های قبلی گسترش خواهد یافت.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نوتیفیکیشن ریتم نامنظم قلب گلکسی واچ سامسونگ تاییدیه FDA را از آن خود کرد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *