انتشار تصاویر رندر جدید از آیفون 14 پرو

Jon Prosser و Ian Zelbo دوباره برای ارائه رندرهای جدید از iPhone 14 Pro با یکدیگر همکاری کردند. Prosser که ادعا می کند این طراحی نهایی گوشی هوشمند است، بیان داشته که اپل مدل Pro امسال را حداقل در ابتدا دوباره در چهار رنگ عرضه خواهد کرد.

ظاهراً اپل روکش‌های طلایی، گرافیت و نقره‌ای آیفون 13 پرو را باری دیگر تدارک دیده که با رنگ بنفش جدید همراه هستند. با این حال، باید دید که آیا اپل همانند سری آیفون 12 و آیفون 13، به‌روزرسانی میان چرخه را منتشر خواهد کرد یا خیر. جای تعجب نیست که پروسر فکر می‌کند اپل برخلاف مدل‌های غیر پرو، به پنل عقب شیشه‌ای مات بازخواهد گشت.

انتشار تصاویر رندر جدید از آیفون 14 پرو

علاوه بر این، Prosser اظهار می کند که حاشیه های تیتانیومی می توانند در iPhone 14 Pro و Pro Max ظاهر شوند، البته بدون هیچ قطعیتی. در حال حاضر، اپل آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس را به بخش های کناری فولادی ضد زنگ مجهز می‌کند که به ادعای خود کمپانی مقاومت بهتری در برابر خراش نسبت به مدل های مشابه آلومینیومی آیفون 13 و آیفون 13 مینی دارد.

همانطور که سایر اطلاعات فاش شده نشان می دهد، آیفون 14 پرو یک صفحه نمایش تخت با دو حفره برای دوربین جلو و سخت افزار Face ID دریافت می کند. ظاهراً 20 درصد حاشیه‌های باریک‌تری به آیفون 14 پرو با سایز 6.12 اینچی می‌دهد که نسبت به آیفون 13 پرو 6.06 اینچی نمایشگر بزرگتری است. علاوه بر این، رندرهای Prosser و Zelbo نشان می‌دهند که آیفون 14 پرو به دلیل شعاع بزرگ‌تر، گوشه‌های گرد بیشتری نسبت به مدل قبلی خود دارد.

انتشار تصاویر رندر جدید از آیفون 14 پرو

در حالی که این تغییرات ظریف است، اما می تواند آیفون 14 پرو را در یک دست راحت تر از آیفون 13 پرو نگه دارد. در حال حاضر، شایعه شده که کل سری آیفون 14 اواسط سپتامبر در کنار سایر محصولات جدید نظیر اپل واچ سری 8 معرفی خواهند شد. در دیگر خبرها اپل در حال آماده شدن برای گسترش دامنه بلندگوهای هوشمند خود است. به گفته تحلیلگر معروف Ming-Chi Kuo، نسخه جدید HomePod در سه ماهه چهارم سال جاری یا در سه ماهه اول سال 2023 عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید  تبلت iPad Pro اپل با پردازنده M2 در راه است

Kuo معتقد است که مدل جدید تفاوت فاحشی با مدل فعلی نخواهد داشت، زیرا ظاهرا اپل هنوز متوجه نشده است که چگونه در این بازار موفق شود. به یاد بیاورید که مدل اصلی HomePod در فروش شکست خورد و متوقف شد. اپل در واقع یک اسپیکر بزرگ و گران قیمت را با یک اسپیکر کوچکتر و مقرون به صرفه جایگزین کرده است. اما HomePod mini در پاییز 2020 معرفی شد، به این معنی که چرخه عمر آن دو سال یا بیشتر خواهد بود.

درست است، Kuo در واقع مشخص نکرد که در مورد کدام نسخه از HomePod صحبت می کند. منابع شخص ثالث بر این باورند که عرضه یک HomePod mini به روز شده احتمال بیشتری دارد.

 

منبع

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : انتشار تصاویر رندر جدید از آیفون 14 پرو

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *